לאור המשך התפשטות הקורונה, חברת התחבורה הציבורית "אפיקים" שדרגה לרווחת ציבור הנוסעים את מרכזי שירות שהיא מפעילה בערים בהן היא פועלת בניהן: אשדוד, פתח תקווה, ראש העין, תל אביב יבנה ואריאל.
מרכזי השירות נועדו לתת מענה מהיר לציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית בנושאים כמו: ביצוע הנפקת כרטיסי רב קו, טעינת חוזי נסיעות , שחזורי כרטיסים וטיפול בכרטיסים פגומים. המרכזים פועלים על פי הנחיות "התו הסגול" ופועלים בכל ימות השבוע למעט ביום שבת לאורך כמעט כל שעות היום.
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"
שי מלכה סמנכ"ל חברת אפיקים: ״חברת אפיקים שמה לה למטרה לפעול ללא לאות לטובת שיפור מתמיד של איכות השירות לציבור הנוסעים ולפיכך אנחנו פועלים מעת לעת על מנת להתאים עצמנו למצב החדש שנגרם בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה ולאפשר לציבור הנוסעים לקבל את השירות בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורו״.