התלמידות וצוות ההוראה במדרשת אמית אשדוד. צילום: אור בן שושן
התלמידות וצוות ההוראה במדרשת אמית אשדוד. צילום: אור בן שושן

זוכת פרסים: תעודת הצטיינות ופרס קליטה מיטבית למדרשת אמית באשדוד

משרד החינוך העניק למדרשת אמית באשדוד תעודת הצטיינות ופרס על קליטת מורים מיטבית במחוז דרום. "הערך המוסף שלנו הוא ההון האנושי, הארת הפנים ופתיחת הלב"

פורסם בתאריך: 4.7.22 14:27

     

מדרשת אמית באשדוד שנפתחה לפני שבע שנים, זכתה בפרס הצטיינות ופרס על קליטה מיטבית במחוז דרום. במסגרת זכייתה קיבלה המדרשה פרס בסך 5,000 ₪.

פרס קליטה מיטבית הינו פרס המוענק לבתי ספר המציגים בעשייתם מודלים של קליטה של מורים חדשים ומתחילים מטעם משרד החינוך, הנעשית בצורה ראויה עם ערך מוסף.

מאז הוקמה המדרשה נקלטו אצלה 15 מורות, שעברו את תהליך הקליטה שזה עתה זכה לפרס. "הערך המוסף אצלינו הוא ההון האנושי, הארת הפנים ופתיחת הלב, לצד ליווי מקצועי יד ביד", סיפרה ל"כאן דרום' מנהלת בית הספר תמי בן זקן.

במהלך השנה האחרונה, נקראו במדרשת אמית אשדוד להציג את דגם קליטת מורים חדשים. כבית ספר צומח, סוגיה זו מעסיקה את המדרשה במובן המהותי ובמובן הפרקטי. הצוות החינוכי הציג דגם מובנה של קבלת המורים (גם מאוכלוסיות ייחודיות) ותיאר את מהלך הליווי והתמיכה מהריאיון וההיכרות עם הצוות דרך ליווי המורה החונך, מפגשי העצמה ועד תהליכי הערכה מלאי שקיפות ועוצמה. הצוות שיתף בחששות שלו עם הכניסה למערכת שהתפוגגו אט אט בעקבות תהליך מאיר הפנים ומעצים.

על מכתב הזכייה חתומים ד"ר איריס ביטון, המפקחת על הפיתוח המקצועי מחוז דרום, יושבת ראש ועדת הפרס ועופרה אמונה, מדריכה מחוזית לשלב הכניסה להוראה, מרכזת הועדה – בשם חברי ועדת פרס הקליטה המיטבית במחוז דרום. בית הספר יזכה כאמור גם בפרס כספי על סך 5000 ₪ במסגרת מהלך פרס הקליטה המיטבית לבתי הספר, תשפ"ב, מטעם אגף ההתמחות והכניסה להוראה.

"בימים אלה, בהם השיח הציבורי סביב מורים הנוטשים את המערכת מהדהד בקול רם, אנו רואות בתהליך קליטת המורים החדשים ערך חשוב להמשך קיומה של המערכת ושימור כוחות טובים ומיטיבים לחינוך", סיכמה המנהלת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר