חילוץ מרכב, היום. צילום:ידידים
חילוץ מרכב, היום. צילום:ידידים

"הסבתא הייתה המומה": ילד בן 3 וילדה בת 4 ננעלו ברכב באשדוד, וחולצו בשלום

בתוך פחות משעה, חולצו בשלום שני ילדים שננעלו ברכב בשני אירועים שונים. המחלץ, מתנדב ארגון ידידים: "לא דמיינתי שיהיו שני אירועים בזה אחר זה"

פורסם בתאריך: 1.9.22 21:01

     

הבוקר (חמישי) התקבלו שתי קריאות בעיר אשדוד אודות ילדים קטנים שננעלו ברכב בשגגה לעיני בני משפחתם. האירוע הראשון התקבל בשעה 10:07 ובו דווח על פעוט בן שלוש שננעל ברכב לעיני סבתו ליד בריכת חרצית בעיר. האירוע השני התקבל 40 דק לאחר מכן.

המחלץ, גרשון נברוב מתנדב 'ידידים' סניף אשדוד, הצליח לחלץ את שני הילדים, חילוץ אחר חילוץ, בשני מוקדים שונים, בהצלחה רבה וללא שנגרם שום נזק לילדים, וגם את הרכבים הצליח לשמור שלמים.

גיבור היום גרשון נברוב סיפר בהתרגשות על החילוץ: "הקריאה הראשונה התקבלה כשהייתי בנסיעה בעיר בזמן העבודה. הצלחתי להגיע תוך דקות ספורות לרכב הנעול ולחלץ את הילד בשלום. כוחות שיטור והצלה שהגיעו למקום שמחו לראות שהאירוע הסתיים בשלום. הסבתא הייתה המומה והודתה לי עם דמעות בעיניים", סיפר גרשון.

.

חילוץ מרכב, היום. צילום:ידידים

חילוץ מרכב, היום. צילום:ידידים

"לא חלפה שעה, האדרנלין עדיין זרם, ושוב הנייד צלצל עם דיווח על קריאה נוספת. יצאתי שוב והגעתי למקום תוך שתי דקות. גם במקרה הזה חילצתי בשלום את הילדה ומסרתי אותה לאמה המודאגת, כשכוחות החירום שמגיעים שמחים על סיום האירוע בשלום. משום מה הייתה לי הרגשה שתהיה קריאה לחילוץ חירום והייתי מוכן, אבל לא דמיינתי שיהיו שני אירועים בזה אחר זה. ההרגשה של הקצב והדופק המהיר יחד עם הסיפוק הגדול יישארו איתי עוד הרבה זמן", סיכם.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר