זירת האירוע ברחוב יהודה המכבי. צילום: מד"א הצלה דרום
זירת האירוע ברחוב יהודה המכבי. צילום: מד"א הצלה דרום

בשורה עצובה: נקבע מותו של הפעוט שאותר בתוך רכב באשדוד

דווקא היום, כשהחום בחוץ הוא כבד מאוד אותר פעוט בתוך רכב לאחר ששהה בו במשך זמן רב. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים אסותא בעיר ושם נקבע מותו

פורסם בתאריך: 4.7.24 17:24

עדכון אחרון: 4.7.24 17:49

     

מוקדם יותר אותר פעוט כבן שנתיים בתוך רכב ברחוב יהודה המכבי באשדוד כשהוא ללא הכרה.

הוא הועלה על ידי בני משפחתו לביתו ולמקום הוזעקו כוחות הצלה שהחלו בביצוע פעולות החייאה בפעוט.

הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים אסותא באשדוד כשמצבו מוגדר אנוש. אלא שלמרות מאמצי ההחייאה של הרופאים, הם נאלצו לקבוע את מותו.

אהרון נוגריאן ויהודה פורסט חובשי איחוד הצלה מסרו: "ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא הועלה במצב אנוש לניידת טיפול נמרץ. סיפרו לנו כי הוא שהה ברכב ואיבד את ההכרה. לאחר מכן הוא הועלה לדירה שם ביצענו בו פעולות החייאה".

מרחוב יהודה המכבי באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני מד"א-הצלה דרום שמוליק קופרשטיין שלוימי שכטר ומתנאל בן דוד שהגיעו למקום מספרים: "בהגיענו למקום ראינו פעוט מחוסר הכרה לאחר שנשכח זמן מה ברכב, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מצילות חיים והוא פונה תוך כדי החייאה בניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא אשדוד כשהוא במצב אנוש".

חובש רפואת חירום במד"א מתנאל בן דוד סיפר: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. סיפרו לנו שהוא שהה זמן ממושך בתוך רכב סגור ולאחר שנמצא ברכב הוכנס לבית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

זירת האירוע ברחוב יהודה המכבי באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת האירוע ברחוב יהודה המכבי באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים מתחילת שנת 2024 נהרגו 4 ילדים משכחה והילכדות ברכב. בעשור האחרון נהרגו 40 ילדים כתוצאה משכחה והילכדות ברכב.

"שכחה ברכב יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאתנו. זה קורה בגלל נתק בין הזכרון לטווח ארוך לזכרון לטווח קצר", מסרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, "הסיכון לשכחה גובר בתקופות של סטרס, עייפות ושינוי שגרה. במיוחד עכשיו, אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה. מאמצים הרגל מציל חיים: בסוף כל נסיעה פותחים את הדלת האחורית, משאירים חפץ חיוני במושב האחורי או קובעים תזכורת בנייד. מערכת חכמה למניעת שכחה מומלצת כאמצעי מניעה נוסף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר