הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל
הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל

"היית הלב של המשפחה ועכשיו הלב נדם": מאות בהלוויה קורעת לב של יובל סרי

היום נערכה הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל שאתמול הלכה לעולמה בטרם עת, בהשתתפות מאות מכרים, חברים, בני משפחה ובכירי עולם התקשורת. "רצית אהבה, רצית חתונה, רצית ילדים וכעת אנחנו מלווים אותך למנוחת עולמים", ספד לה אביה ברק סרי בדמעות

פורסם בתאריך: 5.7.24 17:01

     

היום בצהריים התקיימה הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל, שהלכה לעולמה בנסיבות טראגיות ובטרם עת כשהיא רק בת 30.

הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל

הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל

מאות מכרים, חברים ובני משפחה הגיעו ללוות אותה בדרכה אחרונה. בכירי עולם התקשורת, מכריו של האב ברק סרי, הגיעו לחלוק כבוד אחרון – בהם רפי רשף, איילה חסון, חיים לווינסון, ינון מגל, נדב פרי, איילת פריש ועוד.

גם מעיריית אשדוד, שם עבדה רינה, הגיעו רבים בהם ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, סגניו אלי נכט ואבי אמסלם וחברי המועצה הלן גלבר, עמירם בן זקן, דוד אסייג, אופיר לסרי ועוד.

הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל

הלוויתה של יובל רינה סרי ז"ל

עין לא נותרה יבשה כאשר עלה האב ברק סרי וספד לבתו בדמעות:

"יובל, מה נעשה בלעדייך? בתי אהובתי יובלי, טובת הלב ויפת התואר. לב ענק. יובלי, אהבה שלנו, נהוג לומר על אדם שעובר מהעולם המון דברי שבח והמון דברי הלל, אבל יובלי שלנו הייתה מלאך אמיתי. אישה טהרוה עם לב ענק שכל כולה אהבה נתינה, חסד ועזרה. חלק מכם הכירו אותה. תמיד ביקשה לעזור, לתת לנזקקים, לסייע לכל מי שביקש. הפכה עולמות כדי לעזור. רגישה כל כך לכל המצוקות של האנשים.

יובלי, תמיד אמרתי לך שיש לך מתת אל, את נכנסת ללב של כולם. כל מי שהכיר אותה, כל מי שהיה במחיצתה התאהב בה. אלפי פעמים שמעתי את המשפט 'איזה ילדה טהורה יש לך, רגישה, טובת לב מלאך אמיתי'.

היו ליובלי שלנו שנים קשות קשות, היא התמודדה בכל כוחה לצאת מזה ולחזור לחיים, היא אמרה לי 'אני רוצה לחזור להיות אישה שמחה'. התחננה אמרה לי 'אבא אני רוצה שיהיה לי טוב. אבא אני סובלת, אבא אני עובדת ייסורי גיהינום'. אנחנו במשפחה יצאנו מגדרנו שתהיה מאושרת, רצינו רק שתפרח, רק שתשמח. יובלי אהובה שלנו, כמה כאב וכמה צער יש בנו על לכתך. 

את רצית לחזור להיות האישה שהיית, אמרת 'אני רוצה לחזור להיות מה שהייתי', רצית אהבה, רצית חתונה, רצית ילדים וכעת אנחנו מלווים אותך למנוחת עולמים.

יובלי נשמה שלי אהבנו אותך, אהבה גדולה. כשאת שמחת כולנו שמחנו. כשכאבת כולנו כאבנו. היית הלב של המשפחה וכעת נדם הלב.

יובל עשתה הכל כדי להיחלץ מהמכאובים, הלכה לכל מי שהבטיח לה הקלה. לפני כמה חודשים אמרו לה לצרף לשמה את השם של אמא שלי, סבתה רינה שאותה היא לא הכירה. היא הלכה למשרד הפנים וצירפה את השם רינה בתעודת הזהות 'ומהיום תקראו לי יובל רינה סרי', למרבה הטרגדיה יובלי נפטרה באותו היום ממש שרינה סבתה אמי נפטרה.

יובלי שלי, אני כל כך מתגעגע אלייך, אני כבר מתגעגע אלייך. את כל כך חסרה, אני אתגעגע אלייך עד יומי האחרון".

יובל ז"ל וברק סרי

יובל ז"ל וברק סרי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר