כיתת הוותיקים בגן יבנה
כיתת הוותיקים בגן יבנה

אפשר להירשם: כיתת הוותיקים בגן יבנה פותחת שנה חדשה

התכנית שמאפשרת לאזרחים וותיקים ללמוד יחד עם תלמידי תיכון חוזרת, וההרשמה נפתחת בשבוע הבא. תנאי ההשתתפות בתכנית הינם: השכלה של 8 שנים, ראיון אישי עם רכזת התכנית ותשלום חודשי של 50 שקלים. הלימודים מתקיימים פעם בשבוע בין השעות 8:30 בבוקר עד 12:00

פורסם בתאריך: 5.8.24 21:41

     

לאחר הצלחתה בשנים האחרונות, 'כיתת הוותיקים' בגן יבנה נפתחת שוב לקראת שנת הלימודים הבאה. השתתפות אזרח וותיק בתכנית מותנית בראיון אישי.

 

תכנית 'כיתת הוותיקים' הוקמה ביוזמתה של שרה משה ובתמיכת המועצה המקומית גן יבנה והמשרד לאזרחים וותיקים. התכנית פועלת בבית הספר אורט ע"ש נעמי שמר ביישוב. בשנה האחרונה השתתפו בה כ-80 מתושבי גן יבנה הוותיקים, שלוקחים חלק בפעילויות למידה מגוונות, יחד עם תלמידי בתי הספר התיכוניים באמצעות המורים והצוות החינוכי. בנוסף לוקחים חלק בקיום יוזמות ואירועים משותפים, סיורים ולימודי העשרה.

כיתת הוותיקים

כיתת הוותיקים

תנאי ההשתתפות בתכנית הינם: השכלה של 8 שנים, ראיון עם הרכזת ותשלום חודשי של 50 שקלים. כל המעוניין להצטרף – ההרשמה תערך במתנ"ס גן יבנה בתאריך 11.8 בשעה 9.30 בבוקר עד השעה 11:00, ואחה"צ מהשעה 16:30 ועד השעה 18:00. על כל מי שמעוניין לבצע פעילות התנדבותית במערכת החינוך ניתן להגיע להירשם גם בתאריך זה. לפרטים נוספים ניתן לפנות אל שרה בטלפון 050-7218832.

"כיתת הוותיקים בבית הספר נעמי שמר פועלת כבר כעשור בהצלחה רבה", אמרה רכזת התוכנית, שרה משה. "הלימודים מתקיימים בימי ראשון ושני מידי שבוע בין השעות 8:30 בבוקר עד 12:00 פעם בשבוע לכל קבוצה. גם השנה נלמד מגוון רחב של מקצועות להעשרת הידע, נקיים טיולים משותפים, הרצאות, טקסים ועוד".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר