אייל נגר. צילום: פוסטה
אייל נגר. צילום: פוסטה

העבריין אייל נגר נעצר וברכבו נמצא גרזן: "תכנן לפגוע במישהו אחר"

העבריין הבכיר נעצר בכניסה לבניין בו הוא מתגורר יחד עם שניים נוספים. גרזן וסכין נמצאו שם ובמשטרה טענו כי הם התכוונו לפגוע במישהו אחר. בית המשפט חשב אחרת

פורסם בתאריך: 9.9.24 21:14

     

העבריין אייל נגר, נעצר יחד עם שניים נוספים, בפתח הבניין בו הוא מתגורר. זה קרה אתמול בסביבות השעה 19:00 בערב, כאשר הוא חזר מתל אביב.

השוטרים שעצרו את רכבו החלו לבצע בו חיפוש באישור של נגר שגם נהג ברכב. במהלך החיפוש הם מצאו גרזן מוסתר בתוך הרכב ועל גופו של אחד הנוסעים, אסף יוסף ברדה, נמצאה סכין יפנית.

 

השלושה הועברו לתחנת אשדוד ושם נחקרו. אחד החשודים, ליעד מאיר שטרית, לקח אחריות על הגרזן. במשטרה טענו בהם כי הם תכננו בעצם לפגוע באדם אחר ולכן הצטיידו בסכין והגרזן.

היום הובאו השלושה לבית משפט השלום באשקלון לדיון בבבקשת המשטרה להאריך את מעצרם ב-4 ימים.

כבר במהלך הדיון, הבין נציג המשטרה עו"ד שמעון ברץ, כי הראיות שבידי החוקרים אינם מספיקים והסכים לשחרור החשודים תוך הרחקתם מהעיר.

השופטת דורית בונדה. צילום: אתר בתי המשפט

השופטת דורית בונדה. צילום: אתר בתי המשפט

השופטת דורית בונדה שעיינה בחומרי החקירה כתבה כי לא מצאה שם "אינדיקציה לקיומו של חשד סביר ספציפי המלמד כי המשיבים שבפניי קשרו קשר לעשות פשע בגינו נעצרו".

היא הורתה על הרחקתם של נגר והחשודים הנוספים מהעיר אשדוד למשך שבועיים. כמו גם הם נדרשו להפקיד 1,500 ש"ח כל אחד. ומי שהסכימה להיות ערבה עליהם בסכום של 10 אלף ש"ח היא רעייתו של אייל נגר – אופיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר