שאול שניידר יו"ר הדירקטוריון, ניסן לוי מנכל הנמל אלי בר יוסף סמנכ"ל הלקוחות אפרת כהן ראשת מחלקת שירות לקוחות. צילום: פבל טולצ'ינסקי
שאול שניידר, ניסן לוי, אלי בר יוסף ואפרת כהן. צילום: פבל טולצ'ינסקי

עם ניר דבורי וחנוך דאום: נמל אשדוד ערך כנס לקוחות פרימיום

בכנס שהיה צנוע מבשנים קודמות בשל הלחימה, הדגישו בכירי הנמל את המשך פעילותו על אף התקופה המאתגרת, והבטיחו שיפור מתמיד בשירות

פורסם בתאריך: 16.9.24 19:26

     

חברת נמל אשדוד ערכה כנס לקוחות פרימיום במלון דייויד אינטרקונטיננטל שכלל הופעה של חנוך דאום והרצאה של ניר דבורי, והופעה מרגשת של הלהקה הצבאית 'גדולים במדים'.

הכנס התקיים במעמד יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר, מנכ"ל נמל אשדוד ניסן לוי ולקוחות הנמל ממגזרים שונים, ביניהם מגזר כלי הרכב, סוכני אוניות, משלחים בינלאומיים, מובילים יבשתיים, יבואנים, יצואנים ואורחים נוספים. השנה התקיים האירוע בפורמט צנוע מבעבר, נוכח המלחמה שחווה מדינת ישראל.

נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

נמל אשדוד. צילום: טל שבתאי

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שיבח את עובדי הנמל על המשך פעילותם המסורה בתקופת המלחמה, תוך מתן שירות איכותי ללקוחות, והדגיש את החשיבות של המשך ההשקעות בציוד ובטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לשמור על מעמדו המוביל של הנמל ולהעניק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר. "במקביל לאירועי המלחמה, אנו נמצאים בתחרות מול חמישה נמלים פרטיים. אנו מברכים על התחרות ומוכיחים מדי יום, חודש ורבעון שאנו יכולים לתחרות, יכולים לשמר את לקוחותינו ואף לגייס לקוחות משמעותיים חדשים תוך מתן דגש על שיפור מתמיד, רצון ודרישה בלתי מתפשרת למדדי שירות טובים יותר.

"אנו ממשיכים בביצוע השקעות מסיביות בציוד ותשתיות ובתחום החדשנות והחידושים כדי לשמור על ההובלה ולשפר את המדדים, כל זאת כדי להביא לשביעות רצון גדולה יותר של לקוחות נמל אשדוד. במקביל אנו ממשיכים להיערך למצב של מלחמה מלאה בצפון בה ניתן שירות כנמל הפעיל היחיד בישראל ואומר לכם כאן שיש לכם על מי לסמוך ונמשיך לעבוד בכל מצב", ולסיכום איחל להשבת החטופים לביתם.

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

ניסן לוי, מנכ״ל נמל אשדוד הציג את האתגרים העומדים בפני הנמל, ביניהם המלחמה והתחרות הגוברת. "הנמל, כמו רבים במשק, "התגייס" למילואים ונתן מענה מלא לצרכי המדינה והצבא – שירות לאמריקאים, אוניות ביטחוניות, סיוע הומניטרי ואירוח אוניות של חיל הים. עם כל זאת, גם חווינו צמיחה, והישגים בפעילות המסחרית של הנמל. אנו נמצאים עם היד על הדופק ביחס להשלכות המלחמה עלינו ומתאימים את הפעילות שלנו. יש לנו תפקיד קריטי בהנעת גלגלי המשק וחיזוק הכלכלה.

"בימים אלו אנו פועלים בסביבה תחרותית, ומבינים שהדבר המרכזי ביותר שעלינו להשקיע בו הוא השירות שאנחנו נותנים. מזה כמעט 60 שנה נמל אשדוד פועל במסירות ובשנים האחרונות אנחנו מגבירים את רמת השירות והמקצועיות שלנו. אנו מודים לכם הלקוחות על הבחירה בנו כנמל המוביל שלכם ומבטיחים שנהיה ראויים לאמון שלכם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר