מופע המסע לגעת בלב. צילום: רועי ידובסקי
מופע המסע לגעת בלב. צילום: רועי ידובסקי

מסע מוזיקלי מרגש: ילדים מיוחדים מגשימים חלום על הבמה באשדוד

הרכב ייחודי של ילדים עם וללא צרכים מיוחדים מציג מחזמר מרגש על אהבה וקבלה. "לראות אותם מגיעים לשיא הזה - זו חוויה שאין לה תחליף"

פורסם בתאריך: 17.9.24 13:13

     

אשדוד חוותה אמש רגע מיוחד של אחדות והתרגשות, כאשר הרכב "לגעת בלב" העלה מחזמר מרגש בשם "המסע לגעת בלב". ההרכב, המורכב מילדים עם וללא צרכים מיוחדים, ביניהם אחים, הוכיח את כוחה המאחד של המוזיקה.

צפו בקטע מהמופע המיוחד:

המופע התקיים במסגרת פעילות המרכז למשפחה, התומך ומלווה את קהילת המשפחות המיוחדות באשדוד. למרות השנה המאתגרת, הילדים בחרו להעביר מסר של אהבת חינם, כיבוד השונה והאחר, ולהראות את יכולותיהם המרשימות.

רונית צור, ראש מנהל שירותים חברתיים בעיריית אשדוד, ציינה: "המופע מהווה חלק מפעילות רבות וייחודיות שאנחנו מקיימים לאורך כל השנה בכלל המחלקות שלנו. המנהלים והמנהלות יוצרות ביחד עם כלל האוכלוסייה שאיתה אנו נמצאים בכלל המערכות שלנו. זה מרגש".

אלמוג עזרא, מדריכת הקבוצה, הובילה את היצירה וההפקה של המחזה, מתוך אמונה ביכולותיהם של הילדים. לצידה עבדו רונן הרוניאן בניהול המוזיקלי ושירן מלכה בכוריאוגרפיה, יחד יצרו חוויה מרגשת עבור הקהל והמשתתפים.

מופע המסע לגעת בלב. צילום: רועי ידובסקי

מופע המסע לגעת בלב. צילום: רועי ידובסקי

דבורי, מנהלת המרכז למשפחה וקהילת ממ"ש (משפחות מיוחדות אשדוד), הוסיפה: "במהלך השנה הילדים והמשפחות בונים את המופע הזה שלב אחר שלב, ומקיימים מפגשים אמנותיים עד לרגע המרגש שבו הם עולים יחד על הבמה. לראות אותם מגיעים לשיא הזה ומופיעים עם כל כך הרבה גאווה וחיבור – זו חוויה שאין לה תחליף".

המופע כלל הופעות מרגשות של הילדים: רפאל אוחיון, איתי ועדי אלגזר, ישי בניאשוילי, שני גרוסמן, שיינא וינדלינג, ברק נגר, מוריה קנדלקר וליאור שטמברג. לצידם הופיעו רקדניות מ"שירן דאנס".

בסיום המופע, הילדים היו מאושרים ונרגשים, והקהל התרגש עד דמעות. המופע הוכיח כי עם אמונה, אהבה ונחישות, ניתן להגשים חלומות ולגעת בלבבות.

מופע "לגעת בלב" אינו רק הישג אמנותי, אלא גם צעד משמעותי לקראת חברה מכילה ומקבלת יותר. הוא מהווה תזכורת חשובה לכוחה של האמנות לגשר על פערים ולחבר בין אנשים, ללא קשר ליכולותיהם או מגבלותיהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר