יהב אדר, זכתה לשבחים בתחרות קרקס במוסקבה
יהב אדר, זכתה לשבחים בתחרות קרקס במוסקבה

אומנית קרקס מאשדוד זכתה לשבחים בתחרות במוסקבה

יהד אדר השתתפה בתחרות קרקס במוסקבה עם קטע אמנותי על גלגל מתכת, וזכתה בפרס ושבחים מצד צוות השופטים. אדר: "קיבלנו תגובות טובות ואוהבות מהקהל וממנהלי הקרקס שקיבלו את ישראל בברכה"

פורסם בתאריך: 18.9.24 10:11

     

לפני מספר ימים יצאה אמנית קרקס דורטו באשדוד – יהב אדר, יחד עם המאמן שלה סלבה ניוסינסקי, לתחרות קרקס מהגדולות בעולם, שמתקיימת במוסקבה בירת רוסיה. התחרות התקיימה בקרקס ניקולין, במוסקבה, במסגרת פסטיבל "artist" הידוע, והשתתפו בה נציגים ממדינות רבות בעולם.

 

 

 

בתחרות מתחרים אומני קרקס בקטגוריות שונות יחידים, זוגות או קבוצות בז'אנרים שונים כמו גאגלינג, הליכה על חבל, אקרובטיקה אווירית ועוד. את קטע האמנות שלה ביצעה אדר על סירוויל – גלגל מתכת גדול, ועל הכיאוגרפיה עבדה יחד עם המאמן שלה סלבה ניוסינסקי.

יהב אדר, זכתה לשבחים בתחרות קרקס במוסקבה

יהב אדר, זכתה לשבחים בתחרות קרקס במוסקבה

למרות החששות מהמיקום הגיאוגרפי של התחרות בשל המלחמה בין רוסיה ואוקראינה, החליטו אדר והמשלחת לצאת לתחרות ולעשות כל מאמץ כדי להפגין את היכולת הישראלית, ואת העובדה שעם ישראל ממשיך את חייו למרות המלחמה. "כל קטע אומנותי בתחרות מבטא משהו מתרבות המדינה ואנחנו בחרנו לייצג את ישראל כמי שנמצאת במלחמה", הוסיפה אדר, "קיבלנו תגובות טובות ואוהבות מהקהל וממנהלי הקרקס שקיבלו את ישראל בברכה".

בסיום התחרות זכתה אדר בפרס ולשבחים רבים מצד צוות השופטים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר