מותג הספורט הבינלאומי דקטלון פתח את הסניף ה-11 שלו בישראל, במתחם BIG FASHION אשדוד, באירוע השקה מרשים שמשך אליו מבקרים רבים.
כבר לפני פתיחת הדלתות, מאות אנשים המתינו לגזירת הסרט על ידי מנכ"ל דקטלון ישראל, יאן פביו. עם פתיחת הסניף, הוזמנו המבקרים ליהנות משלל פעילויות ומשחקים נושאי פרסים, שהפכו את האירוע לפתיחת הסניף הגדולה והמוצלחת ביותר של הרשת מאז כניסתה לישראל בשנת 2017.
באירוע הפתיחה התקיים אתגר "העגלה המדויקת", שבו התמודדו שלושה מתמודדים על הזכות למלא עגלה במוצרים בשווי 1,209 ש"ח בזמן של 2 דקות בלבד. המנצח באתגר היה גלעד גרוס, חייל משוחרר, שזכה בעגלה מלאה במוצרי ספורט וקמפינג איכותיים לקראת הטיול הגדול שלו.
הסניף החדש, שמשתרע על פני 2,600 מ"ר, הוא הראשון בישראל המתוכנן על פי הקונספט והמיתוג החדשים של דקטלון. כחלק מהסטנדרט הבינלאומי של הרשת, בסניף תופעל גם סדנת תיקונים למוצרי יד שנייה המתמחה בתיקון אופניים. הסניף באשדוד הותאם במיוחד לצרכי הקהל המקומי, כולל תרבות הספורט הימי המפותחת בעיר, ויוצעו בו מעל 70 סוגי מוצרי ספורט וציוד ימי באיכות גבוהה ובמחירים נגישים.
דקטלון, מותג הספורט המוביל בעולם, חרת על דגלו את המטרה להנגיש את הספורט לכל שכבות האוכלוסייה ולעודד אורח חיים בריא. כחלק מהמאמץ, המותג שומר על מחירים נוחים כדי לאפשר לכל אחד לרכוש מוצרי ספורט איכותיים וחדשניים. עד כה, הרשת פתחה 11 סניפים ברחבי הארץ ומפעילה אתר סחר מצליח ואפליקציית קניות.
בין הנוכחים באירוע הפתיחה היו גם בכירים מהחברה ומכובדים מקומיים, בהם מנכ"ל דקטלון ישראל יאן פביו, עמיחי קילשטיין מנכ"ל H&M ישראל, ושמעון אוחיון מנכ"ל BIG FASHION אשדוד.
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"