האימהות שמגיעות למחאה היום בלשכת ראש העיר, יחד עם הלן גלבר
האימהות שמגיעות למחאה היום בלשכת ראש העיר, יחד עם הלן גלבר

"נפתח צהרון בלשכת ראש העיר": הורים זועמים מגן 'שקד' באשדוד פותחים במחאה

30 ילדים מגן שקד באשדוד נמצאים ללא צהרון כבר שבוע, עקב בעיית כוח אדם שהפתרון שלה כלל לא נראה באופק. בשעה 14:00 הוריהם יפתחו במחאה בלשכת ראש העיר, יחד עם ילדיהם, עד שימצא עבורם פתרון הולם

פורסם בתאריך: 18.9.24 13:45

     

במשך שבוע ילדי גן שקד באשדוד נמצאים ללא צהרון, עקב בעיית כוח אדם. היום בשעה 14:00, יגיעו הילדים והוריהם ללשכת ראש העיר ויפתחו במחאה.

ההודעה שקיבלו הורי גן שקד

ההודעה שקיבלו הורי גן שקד

יוליה, אמא של ילד מגן שקד, סיפרה ל'כאן דרום' על האכזבה מהנהלת העירייה על חוסר האחריות והאכפתיות הן מהילדים והן מההורים, וסיפרה על השתלשלות הדברים. "עד ליום רביעי בשבוע שעבר הופעל צהרון בגן, אך הצוות שהיה שם לא התאים לניהול צהרון. פנינו לעירייה בנושא וביקשנו צוות אחר הולם, והתשובה שקיבלנו היא: 'החל ממחר הצהרון לא יפעל'. ככה פתאום מודיעים לנו, כשאנחנו אנשים עובדים, יש לנו משרות, שעד שלא ימצא פתרון, הילדים איתנו בבית, וזה לא אמור להיות ככה כי האחריות על הפעלת צהרונים היא על העירייה, לא עלינו ההורים".

יוליה טוענת שמצב הצהרונים בגן לא עקבי כבר משנה שעברה. "בגלל שבשנה שעברה היו בחירות, אז העירייה מצאה פתרון לבעיה שלנו תוך יומיים. אבל עכשיו, כשאין לחץ של בחירות, אנחנו כבר שבוע ללא צהרון. מנהלת הצהרונים כותבת לנו מדי יום שאין כוח אדם, שהיא מראיינת אנשים ולא מוצאת, וכעת זה המצב".

עו"ד הלן גלבר

עו"ד הלן גלבר

"היום בשעה 14:00 נגיע לעירייה", הוסיפה יוליה, "יחד עם חברת המועצה הלן גלבר שמלווה אותנו כבר משנה שעברה, ונפתח במחאה יחד עם הילדים שלנו. נעביר שם את הצהריים, נביא להם ארוחה, והצהרון יהיה בלשכת ראש העיר".

"מסגרת הצהרונים חשובה לילדים. היא אמורה לתת לילדים מסגרת חינוך משלימה, פעילות העשרה, חוויה והפגה", מסרה הלן גלבר. "אני קוראת לראש העיר לכנס את כל הגורמים הקשורים בדבר כדי לפתור עוד היום את בעיית הצהרונים. הפסקת פעילות הצהרונים מהיום למחר בעוד שהבעיה ידועה זמן רב, הינה חסרת אחריות – במציאות של היום שני ההורים חייבים לעבוד. צהרון לילדי אשדוד זה לא מותרות, זה כורח המציאות".

פנינו לתגובה בנושא ונצרף אותה לכשתגיע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר