זירת השריפה ברחוב נתן הנביא. צילום: מד"א הצלה דרום
זירת השריפה ברחוב נתן הנביא. צילום: מד"א הצלה דרום

אסון באשדוד: גבר נשרף למוות ברובע י'

מדובר בשריפה שפרצה במתחם המחולק למספר רב של דירות, באחד מהם נמצא גבר שעל גופו היו כוויות רבות ואנשי מד"א נאלצו לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 24.9.24 08:47

     

לוחמי האש של תחנת אשדוד פועלים בשריפה בבית קרקע המשמש המחולק למספר יחידות ברחוב נתן הנביא ברובע י'.

בהגעת הכוחות למקום הבחינו לוחמי האש בעשן רב שיוצא ממספר חלונות ויש לכודים בבית. מפקד המשמרת מיד הורה על כניסת לוחמי האש לחילוץ הלכודים כמו כן הבחין באנשים במרפסת אחד החדרים.

 

לוחמי האש חילצו מהבית שלושה לכודים והעבירו אותם לטיפול מד"א.

מוקד השריפה היה באחד מחדרי השינה ושם נמצא אדם נוסף והוא הוצא החוצה ולאחר מכן נקבע מותו. "כשהגענו למקום ראינו המולה רבה ועשן סמיך יותר מהבניין", סיפרה חובשת רפואת חירום במד"א אילנית גודאעי, "חברנו לכוחות הכיבוי וראינו גבר ללא סימני חיים עם כוויות נרחבות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זירת השריפה ברחוב נתן הנביא. צילום: מד"א הצלה דרום

זירת השריפה ברחוב נתן הנביא. צילום: מד"א הצלה דרום

מפקד המשמרת רב רשף מוטי ביטון מוסר: "אירוע מורכב מאוד מאחר ומדובר בבית מחולק ל-10 יחידות דיור. פעולה מהירה של לוחמי האש להוצאת כלל הלכודים בתווך מורכב מאוד עם אנשים סיעודיים והצאתם החוצה. במקום ישנם מספר פצועים שפונו ע"י מד"א בדרגות פציעות שונות וגם הרוג אחד בשריפה".

כונן מד"א-הצלה דרום יוני אליאס שהגיע למקום מספר: "בהגיעי למקום הבחנתי בשריפה פעילה בבית קרקע. לאחר כיבוי השריפה על ידי כוחות הכיבוי אותר בדירה גבר ללא סימני חיים עם כוויות מרובות בגופו לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ופראמדיק מד"א במקום קבע את מותו. בנוסף לכך טופלו במקום 3 נפגעים קל משאיפת עשן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר