הכסא של רותם שהודפס בתלת מימד. צילום: באדיבות המשפחה
הכסא של רותם שהודפס בתלת מימד. צילום: באדיבות המשפחה

200 כסאות לזכרו: מיזם מרגש להנצחת לוחם מכפר אביב

סמ"ר רותם סהר הדר ז"ל שנפל במלחמת 'חרבות ברזל' היה נוהג לכתוב על כסא התלמיד בבית ספרו 'הכסא של רותם'. משפחתו החליטה להנציח אותו בדרך זו ובשיתוף פעולה עם חברת מדפסות תלת מימד הודפסו 200 כסאות עם הכיתוב 'הכסא של רותם', כדי להדגיש שלנצח, לרותם יהיה מקום אצל כל אוהביו

פורסם בתאריך: 6.10.24 20:28

     

חברת מדפסות התלת מימד 'סטרטסיס' יצרה 200 כסאות להנצחתו של סמ"ר רותם סהר הדר ז"ל מכפר אביב הסמוך לאשדוד, שנפל בקרב בעזה במלחמת 'חרבות ברזל' בחודש פברואר.

על כל כסא הוטבע המשפט 'הכסא של רותם' – כפי שהיה נוהג רותם ז"ל לכתוב בהומור על כסא התלמיד בבית ספרו, וקוד QR לסריקה המוביל לאתר ההנצחה לזכרו.

רותם ז"ל היה לוחם ומפקד חוליה רפואית של גדוד בסיירת צנחנים. הוא היה אמון על הובלת הצוות הרפואי לחילוצים ולוחמה תחת אש, ועשה זאת עשרות פעמים במהלך המלחמה. לאחר נפילתו, קיבלו בני משפחתו מבית הספר את הכיסא עם כתב ידו, ומשם נולד אצלם הרעיון עם המיזם להנצחתו. 'סטרטסיס' נרתמה מיד והפרויקט יצא לדרך.

רותם סהר הדר ז'ל. צילום: באדיבות המשפחה

רותם סהר הדר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

צוות מומחי האפליקציות של סטרטסיס סייע בעיצוב המודל, בשיתוף עם חברת LMI מנס ציונה, הפועלת בשיתוף פעולה צמוד עם סטרטסיס לאורך השנים. הכסאות המודפסים נמסרו למשפחה וחולקו לקרובים, שכנים וחברים של רותם, הנוהגים להיפגש כל ערב חמישי לזכרו. שם המפגש הוא: "הכיסא של רותם", כדי להדגיש שלנצח, לרותם יהיה מקום אצל כל אוהביו.

הכסא של רותם מימי בית הספר. צילום: באדיבות המשפחה

הכסא של רותם מימי בית הספר. צילום: באדיבות המשפחה

"רותם היה אח בכור מופלא, חבר נאמן, מצחיק ומלא שמחת חיים. אתלט על חלל, נחוש, צופיפניק שאהב את הארץ וטייל בנופיה ללא הרף. ילד יפה תואר ויפה לב", נמסר ממשפחתו. "בפעם היחידה שרותם יצא הביתה מהלחימה בעזה, הוא הביט על בתרונות רוחמה הירוקים ואמר להוריו: אני כל כך אוהב את הארץ הזו, את הנופים האלה. אני נלחם כדי שאתם תוכלו לחיות כאן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר