קרדיט:דוברות המשטרה

ההרוג בשריפה בשדרות: אשדודי כבן 48

שריפה ביחידת דיור סמוכה לבית פרטי בסמטת התמר בשדרות הסתיימה באסון: חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את גופתו של תושב העיר אשדוד. חוקרי המשטרה יחד עם חוקרי שריפות של כב"ה החלו בחקירת נסיבות המקרה

פורסם בתאריך: 29.11.17 20:00

     

אתמול (רביעי) לקראת השעה 12 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות דירה שעולה באש ברחוב התמר בעיר שדרות. כוחות משטרה שחשו למקום איתרו כי מדובר ב״יחידת דיור״ מאולתרת והחלו בפעולות ראשוניות שכללו סגירת ברז גז סמוך וניסיונות לכיבוי השריפה. לוחמי האש שהוזעקו למקום ביצעו פעולות שבסיומה כובתה השריפה לאחר שהמבנה נשרף כליל וסריקות בתוך המקום הביאו לאיתור גופתו של דייר המקום כבן 48.

חוקרי המשטרה יחד עם חוקרי שריפות של כב"ה החלו בחקירת נסיבות המקרה וזאת יחד עם צוות זיהוי לכיש, מעבדת הזיהוי הפלילי ומעבדת דליקות במשטרת ישראל תוך סיוע של כלב לאיתור מוקדי הצתות מיומן העונה לשם ״בקס״, יחד עם מפעילתו פקד אביטל צוריאל, באיתור מקורות ומוקדי בעירה בזירת שריפה.
במהלך חקירת הזירה אותרו מספר מוקדים בהם על פי החשד סימנים לחומר מאיץ שהועברו לבדיקת מעבדת דליקות במשטרת ישראל. במשטרה נמשכת חקירת המקרה ובשלב זה מתחזקת הסברה כי אין מדובר באירוע פלילי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר