תגובת אפיקים:
"כבר עתה נדגיש כי חברת אפיקים מפעילה תחבורה ציבורית עפ"י זיכיון של משרד התחבורה וככזו פועלת החברה בהתאם להוראות משרד התחבורה , מכח סעיף 71 לפקודת התעבורה שהינו הבסיס החוקי להפעלת שירות אוטובוסים שמסמיך את משרד התחבורה בלעדית והוא הגורם היחיד המוסמך לקבל החלטות בכלל ההיבטים של הפעלת תח"צ ובכלל זה הפעלת קו וביטולו, מסלול הנסיעה והתחנות , לו"ז , תעריפים וסוג האוטובוס . בהתייחס לפנייה שהתקבלה אצלכם בערכת בגין עומס נוסעים, ביום שישי האחרון בקו 349 מאשדוד לת"א , הריני לעדכנכם כי 3 שהנסיעות בשעה 13:35 13:40 13:45 בוצעו בזמן מתחנת המוצא, אך לצערנו בנסיעה באחרונה 13:45 ארעה תאונת דרכים בעטיה נבצר מהנהג להמשיך בנסיעתו.
מיד עם הודעת הנהג על התאונה ,החלו בהכנות למשלוח אוטובוס חלופי. מטבע הדברים, נדרש זמן בהוצאת אוטובוס חלופי ועל כן נוצר לחץ של נוסעים בתחנות לאורך מסלול הקו. היות שכך, במהלך ביצוע שתי הנסיעות הקודמות, עלו לאוטובוסים יותר נוסעים מכפי שמותר ברישיון ברכב וזאת למרות בקשות חוזרות ונשנות מצד הנהגים לא לעלות מעל המותר . לא זו אף זו, הרי שחלק מהנוסעים שהמתינו בתחנות חסמו את האוטובוס ומנעו ממנו מלהמשיך בנסיעה למרות האמור לעיל נציין כי החברה עושה מאמצים רבים מול הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה במטרה לשפר את תדירות הקו היות וכאמור בידם הסמכות הבלעדית בנושא זה".
כמו כן היום נודע למערכת מפי גורמים שנכחו בפגישה שנערכה אתמול בין הנהלת אפיקים אשדוד לתושבי העיר, כי הפגישה הובילה לתוצאות. "הועלו תלונות רבות. בהמשך הפגישה סוכם על תגבור קווי בני ברק בחנוכה וכמו כן יתוגברו גם קווי בית שמש וביתר ,גם בקווים העירוניים יש בשורה טובה קו 4-14 יתוגבר גם שעות הקו מ5:30 בבוקר ועד 23 בלילה, ובקרוב גם יתוגבר קו 85. בקווי בני ברק בערב שבת ובמוצ"ש סוכם על פקח שטח ותגבור הקווים".