בשבוע שעבר נערך כנס הלקוחות השנתי של מחלקת המכולות בנמל. בכנס הועברו הרצאות בנושאים הנוגעים לעבודתה היומיומית של מחלקת המכולות כגון תפוקות המחלקה, סקירת הציוד ומבט קדימה אל עתידה של המחלקה בראי של חדשנות.
סמנכ"ל תפעול בחברת נמל אשדוד, איציק כהן, סקר את המגמות בשיפור התפוקות, רכישת ציוד נייד ושיפור התכנון היומי והשבועי של האוניות תוך מעבר לתכנון דינאמי "מתגלגל" של שבוע קדימה.
רמ"ח מכולות בנמל, יהודה נניקאשוילי, הרצה על השקעות וחדשנות בנמל אשדוד, בניית יישומים של ניהול ובקרה, שימוש בחיזוי ככלי ניהול חדשני בעולם של קצבי תפוקות משתנים, חשיבות ניהול נכון של המשאבים בתוכנית השבועית, ראייה משותפת של לקוחות ונמל ומענה לניצולת גבוהה מול הביקושים הגבוהים. עוד סקר נניקאשוילי את כלל הפרויקטים שבוצעו ומתוכננים במחלקה כגון: שדרוגי מנופים, קליטת מנוף חדש לרציף 23, עליה לגובה ושיפור בשטחי אחסנה.
ע.רמ"ח מכולות, מלי אשכנזי, הרצתה על שני פרויקטים חדשניים בתחום חיזוי הוצאת מכולות יבוא מהנמל ומודל סימולציה של מסוף המכולות המאפשר קבלת החלטות בנושאים תפעוליים שונים כגון עליה לגובה ופול גוררים.
רמ"ח שרות לקוחות בחברה, רם שובל, הציג את תוצאות משובי הסוכנים לשנת 2018 ועודד את הלקוחות להמשיך ולמלא את המשובים בסיום כל אוניה.
בחלק האחרון של הכנס התקיים פאנל בהשתתפות לקוחות והנהלת נמל אשדוד. בפאנל השתתפו: סמנכ"ל תפעול איציק כהן, סמנכ"ל לקוחות אלי בר יוסף, ראש מחלקת מכולות יהודה נניקאשוילי, ראש מחלקת שירות לקוחות רם שובל, מ"מ ראש מחלקת חישובים רינה שרוני, ראש ענף מסוף מכולות איתן אבי מור. הלקוחות העלו נושאים שונים של שיפורים בתהליכים משותפים הדורשים טיפול, והביעו שביעות רצון לגבי התקדמות משמעותית שנרשמת בתחום המכולות בעשור האחרון בהיבטי הניהול התפעולי במסופים ביחידות הטוס והתכנון.