תיכון אמית באר טוביה
תיכון אמית באר טוביה

"מעורר גאווה": נתוני הגיוס של בוגרי אמית באר טוביה

על פי הנתונים - 17% מבנות תיכון אמית באר טוביה יוצאות למכינות קדם צבאיות, לעומת 7% בקרב בנות בבתי ספר דומים, 88% מהבנים מתגייסים לשירות משמעותי וקרבי, ובקרב הבנות הנתון עומד על 91%

פורסם בתאריך: 28.6.24 08:08

     

נציגי אגף כ"א של צה"ל שלחו לבתי הספר את מדדי הגיוס המבוססים על בוגרי בית הספר שסיימו השנה את שירותם בצה״ל. על פי הנתונים: כ-90% מתלמידי תיכון אמית באר טוביה מתגייסים לשירות קרבי ומשמעותי, ואחוז התלמידות היוצאות לקצונה גבוה באופן משמעותי מהממוצע הארצי.

 

עוד עולה מהנתונים כי רוב המוחלט של בוגרי בית הספר מסיימים את שנות שירותם ולא נושרים מהשירות במהלך השנים בצה״ל, ורובם ממצים את השירות באופן מיטבי.

גם בקרב הבנים וגם בקרב הבנות נרשמת עליה בהתנדבות למכינות קדם צבאיות להכנה לצה"ל. 13% מהבנים הולכים למכינות לעומת 8% מהבנים בבתי ספר דומים. בקרב הבנות אחוז משמעותי יותר יוצאות למכינות קד"צ, 17% מבנות תיכון אמית באר טוביה לעומת 7% בקרב בנות בבתי ספר דומים.

תלמידי תיכון אמית באר טוביה מתאמנים

תלמידי תיכון אמית באר טוביה מתאמנים

בנוסף, 88% מהבנים מתגייסים לשירות משמעותי וקרבי וכ-91% מהבנות הבוגרות. הגיוס ללוחמה של הבנים עומד על כ-49%, נתון זהה לזה של בתי ספר הדומים לו, וגיוס ללוחמה בקרב הבנות עומד על כ-18%, נתון הגבוה באופן ניכר מהנתונים של הבנות בבתי הספר הדומים, גם בבדיקת אחוז היוצאות לקצונה, נרשם לבנות באר טוביה נתון גבוה מבנות בתי הספר הדומים.

"אחד מערכי בית הספר הוא חינוך לשרות משמעותי כל אחד כפי יכולתו. מדובר בערך עליון, בוודאי בתקופה הנוכחית. הצוות החינוכי יחד עם הקהילה ומחלקת החינוך והנוער עמל רבות לכך. לשמחתי, הנתונים משמחים ומראים שיש שכר לעמלנו ואנו מלאי הערכה לתלמידינו ותלמידותינו", ציינה מנהלת בית הספר דיצה אדרי.

בן כהן, ראש המועצה האזורית באר טוביה: "נתוני הגיוס של בוגרי תיכון אמית באר טוביה הכוללים אחוזי גיוס גבוהים לשירות משמעותי, מעוררים גאווה ומעידים על בוגרים ובוגרות ערכיים ומובילים. אני רואה בתכנית הכנה לצה"ל חלק בלתי נפרד מחינוך ערכי ולפיכך, אחד היעדים ששמתי לפניי הוא השקעה בעידוד ובחיזוק ילדינו לקראת המסלול הצבאי. תודה לצוותי החינוך ולכל השותפים לעשייה החינוכית. ואתם ואתן, חיילות וחיילים יקרים שלנו, לכם אני מאחל הצלחה רבה והעיקר, שמרו על עצמם וחזרו הביתה לשלום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר