נועם רונן (מימין) ונועם זנדני
נועם רונן (מימין) ונועם זנדני

"הרגשתי על גג העולם": מקום שני באליפות עולם לתלמידה מבאר טוביה

שתי תלמידות מאמית באר טוביה השתתפו באליפות העולם באקרובטיקה, והצליחו להביא להישגים מרשימים: נועם רונן זכתה במקום השני ונועם זנדני במקום הרביעי

פורסם בתאריך: 23.9.24 10:34

     

באליפות עולם באקרובטיקה שהתקיימה בפורטוגל בהשתתפות 32 מדינות, זכתה נועם רונן במקום השני והמכובד. חברתה, נועם זנדני, זכתה במקום הרביעי בתחרות, כשבמהלכה הושמע המנון המדינה וכן הונפו דגלי ישראל כולל דגלים עם סמלי החטופים.

 

רונן וזנדני לומדות באמית באר טוביה. הן התחילו את דרכן בנבחרת של באר טוביה, כאשר לפני 4 שנים עברו להתאמן בהפועל בגין חולון, לשם הן נוסעות 5 פעמים בשבוע לאימון של כ-4 שעות.

נועם רונן (באמצע) במקום השני באליפות העולם באקרובטיקה

נועם רונן (באמצע) במקום השני באליפות העולם באקרובטיקה

רונן שמתאמנת כבר מגיל 4, התרגשה מאוד נוכח הזכייה וסיפרה בהתרגשות על ההישג המרשים. "מגיל תשע עברתי להתאמן בחולון ואני מתאמנת חמש פעמים בשבוע ומאז אני חולמת להיות באליפות עולם. התחושה על הפודיום הייתה בלתי ניתנת לתיאור. הרגשתי על גג העולם ובאמת הגשמתי חלום. ריגש אותי מאוד לייצג את ישראל במיוחד בתקופה הזאת, ואני בטוחה שאמשיך להביא גאווה לישראל ואגיע רחוק יותר".

נועם רונן (מימין) ונועם זנדני עם מחנכת הכיתה פסי

נועם רונן (מימין) ונועם זנדני עם מחנכת הכיתה פסי

גם זנדני סיפרה בהתרגשות על ההישג: "האימונים היו קשים, לאורך שעות רבות, היה הרבה לחץ, שגרם לנו לפעמים לקושי בעבודה המשותפת, אבל אני אוהבת את המקצוע שבחרתי. אני אוהבת לרקוד ולעשות תרגילים מורכבים עם הגוף. אני גאה מאוד בהישג שלנו".

עמית פישר, מנהל אמית באר טוביה: "בית הספר כולו, ואני באופן אישי גאים בהצלחתם של נועם ונועם האלופות. אתן מהוות השראה ושיעור לכולנו – הצוות החינוכי והתלמידים, על נחישות, השקעה והצטיינות. עלו והצליחו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר