מירי בכר סוכנות לביטוח
לקוחותיה, או ליתר דיוק מטופליה, מכנים אותה "המלאכית". אולי משום שהם יודעים שמירי בכר, סוכנת ביטוח ותיקה, תמיד תהיה שם בשבילם. הם יודעים שהם יכולים להתקשר או לסמס בכל שעה ולמצוא פתרון וגם מזור למצוקותיהם. בכר היא כמו אמא בעבורם, כזו שמלווה את כל משפחת המבוטח, מטפלת במסירות ודואגת שיקבלו את מלוא הזכויות שמגיעות להם.
במובנים רבים, סוכנות הביטוח שהקימה בכר לפני 19 שנה נבראה בצלמה ובדמותה של מירי – מקצועית, אכפתית מאוד ובעיקר ביתית. הכל מתנהל מהבית, שעות העבודה אינן מוגדרות ומתפרשות על חלק ניכר מהיממה, כשלצדה עובדים בעסק המשפחתי גם בנה ובתה שינקו את תחום הביטוח עוד מילדותם, התאהבו והתמקצעו בו.
ב"מירי בכר סוכנות לביטוח" עוסקים בכל ענפי הביטוח – דירות, רכבים, עסקים, ביטוחי חיים, בריאות, גמל, השתלמות, פנסיות וחסכונות, כאשר הדגש הוא על ביטוחי פרט. מירי מתמחה בכל הענפים, הבן דניאל (25) שלדבריה "חי את הביטוח מגיל חמש" הוא סוכן ביטוח שמתמחה בעיקר בביטוח הפנסיוני ובביטוחי חיים ובריאות ואילו הבת שני, שעובדת בחברה המשפחתית מגיל 20, עוסקת בתחום האלמנטרי ובפקידות.
"היחס פה מאוד אישי ללקוחות", מספרת בכר, שמתוך בחירה אינה מטפלת בגופים גדולים כמו מפעלים וחברות אלא מתמקדת בטיפול בפרט. "אין לי פייסבוק ולא אתר אינטרנט. לקוח מרוצה מביא לקוח. זו העבודה שלי ואלה הלקוחות שלי. כולם לקוחות אישיים".
יד ביד: ליווי אישי לכל המשפחה
לפני יותר מ-20 שנה, מירי בכר התגלגלה לתחום כמעט במקרה, התאהבה בו, וכמו שקורה כשמדובר באהבת אמת – היא נשארה. "עבדתי בחברה לעבודות עפר, באתי להחליף מישהי שיצאה לחופשת לידה בהנהלת חשבונות, וכשהיא חזרה רצו להשאיר אותי, לכן תפרו לי מקצועות כמו תחום הביטוח", מספרת בכר, "משום שזו היתה חברה לעבודות עפר היו להם המון תביעות, והפכו אותי לאיש הקשר מול סוכן הביטוח. הם שלחו אותי לקורס ביטוח וקיבלתי רישיון סוכן. ביקשתי לעזוב לשנה כדי לראות איך זה, להתמקצע, ואחר כך ביקשתי לא לחזור. בשנת 2000 הפכתי לעצמאית".
מי שהרוויח מההסבה המקצועית שעשתה מירי לפני שני עשורים הם המבוטחים, שמתקבלים למשפחה בזרועות פתוחות. "הלקוח מקבל נטו מקצועיות, יחס אישי, וליווי שהוא גם אישי וגם מקצועי", מספרת בכר, "הוא לא מכיר את חברת הביטוח ובכל דבר הוא פונה אלי. אין שעות עבודה מוגדרות ואנחנו עובדים כ-20 שעות ביום. הלקוחות מכירים אותי באופן אישי ולא מתביישים להתקשר ולשלוח הודעות גם בתשע ובעשר בלילה. בגלל שהמשרד בבית הם מרגישים שאני עובדת כל הזמן".
מה הסיפוק שלך בעבודה?
"הסיפוק שלי מהעבודה הוא שאני נותנת לאנשים את המענה שלהם. הם נתקלים באובדני כושר עבודה ובמחלות קשות, מכירים את היושר והנאמנות שבי ומרגישים שאני השליחה שלהם. הם קוראים לי 'המלאכית' ואני מרגישה שאני עושה עבורם שליחות".
את בעצם פוגשת אותם בנקודה מאוד קריטית בחיים.
"כן. זה לוקח אנרגיות וזה לא פשוט, אבל אני עושה את זה באהבה. מדובר בליווי לכל המשפחה, לא רק לחולה. אני מלווה את כולם לאורך כל הדרך. גם כשהם זקוקים לי וגם כשלא – הם יודעים שיש להם אוזן קשבת אצלי".
טלפונים: 08-8644499, 052-3436763
כתובת: הנביא יחזקאל, 28 אשדוד
מייל: [email protected]
ש.סופר ובניו
בעלי עסקים חשופים לשלל סיכונים ביטוחיים. שריפה, פריצה או נזקי חורף עלולים להביא להפסדים כספיים ניכרים. רכישת ביטוח מהווה הבטחה להגנה שבמקרה הצורך עשויה להציל את עתיד העסק. עריכת פוליסת ביטוח מתאימה ובליווי אישי תאפשר לכם להתרכז במה שחשוב – ניהול העסק שלכם.
כבר יותר מ- 50 שנה ש"ש.סופר ובניו" סוכנות לביטוח מעניקה שירות וליווי מקצועי ונמצאת ברגע האמת לצד הלקוח בכדי להילחם על הזכויות המגיעות לו. ש.סופר ובניו סוכנות לביטוח מנוהלת כיום ע"י יובל סופר שקיבל את מושכות הניהול מאביו, דורון סופר, אחד מאנשי הביטוח המקצועיים והמנוסים בענף הביטוח, שהקים את הסוכנות, מיצב אותה כאחת הסוכנויות המובילות וממשיך ללוות את פעילות הסוכנות כבעלים וכמנהל כללי.
יובל, מה תחומי הפעילות של הסוכנות ?
"לצד ביטוחי דירה, רכב, וביטוח נסיעות, מתמקדת פעילות הסוכנות בביטוחים בתחום העסקי, ביטוחים לחברות קבלניות וביטוחים בתחום הסיכונים המיוחדים.
בין לקוחות החברה נמנים עסקים וקבלנים מרכזיים בעיר אשדוד, כגון: צרפתי שמעון חברה לבניה, אבו יחיאל חברה לבניה, צ.א אוצר השקעות, י.רפאל חברה לבניה, י.לי-דה השקעות חברה לבניה, י.שקד 1983 בע"מ, דפוס אילן, רהיטי מוביליה, מוסך א.א קאר סנטר וכן בתי עסק וחברות נוספות בעיר אשדוד ומחוצה לה. עם עשרות שנות ניסיון בתיקי ביטוח מורכבים וגדולים, וצוות עובדים ותיק ומסור, זוכים לקוחות החברה למענה מקצועי ומקיף ברמה הגבוהה ביותר.
יש לנו שיתוף פעולה עם כנען סוכנות לביטוח בע"מ שהינה אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בארץ בתחום ביטוח החיים והפנסיה, אשר מטפלת בלקוחות המשרד בתחומים אלו, ובמקביל אנו מטפלים במערכי ביטוח עסקיים גדולים של כנען, כגון, חברת כביש חוצה ישראל, חברות הייטק וסייבר גדולות וכו'.
האם אתה יכול לציין דוגמאות לתביעות מורכבות שטופלו על ידי משרדכם ?
"כמובן. אירוע ראשון התרחש לפני כשנתיים בתקופת החורף, כאשר עשרות כלי רכב נפגעו מברד במוסך המשמש גם כמגרש חלפים. חברת הביטוח העריכה את הנזק בכ- 200,000 ₪ בלבד. הסוכנות לא הסתפקה בהערכה זו ופנתה מיוזמתה לקבלת חוות דעת של בעלי מקצוע חיצוניים. הודות למשא ומתן בלתי מתפשר, זכו לקוחות הסוכנות לקבלת פיצוי של למעלה מ-1,000,000 שקלים.
במקרה השני, חברה קבלנית, שנתבעה בגין נזקי סדקים שהתגלו במבנה בבאר שבע לאחר סיום הבנייה, נתקלה בטענה ראשונית של חברת הביטוח כי "הנזק אינו מכוסה בפוליסה". גם במקרה זה, לאחר משא ומתן מקצועי, שכלל פניה למהנדס ולשמאי מלווה השתכנעה חברת הביטוח בקיום כיסוי ביטוחי ושילמה פיצוי ע"ס של כחמישה מיליון שקלים".
יובל, מה לדעתך היתרון היחסי שלכם מול סוכנויות אחרות בענף הביטוח?
"בראש ובראשונה ברצוני לציין את עובדות הסוכנות: ויוי, ברכה, רונית, נאדיה, ענבל וחנה, שהניסיון והידע שצברו במשך השנים מציב אותן בחוד החנית בשירות ללקוחות המשרד מול חברות הביטוח.
הסוכנות מיצבה את עיקר פעילותה בתחום העסקי, וכדי שנוכל להעניק ללקוחותינו שירות טוב יותר, עו"ד ענבל לובל ואנוכי כמשפטן, מספקים מענה רחב מהמקובל בשוק, לרבות בדיקת סעיפי ביטוח בהתקשרויות מול מזמיני עבודות ומוסדות שונים, ו"תפירת" פוליסות לכל לקוח ברמת הכיסוי והתמחור פעולות אלה מאפשרות לנו להתמודד בצורה מיטבית מול מחלקות התביעות של חברות הביטוח בעת נזק".
כיצד אתם נערכים לאתגרי העתיד ?
"שוק הביטוח הופך להיות מסובך ומורכב, בין היתר, בשל הצטרפות אלפי עורכי דין מדי שנה למגזר העסקי ככלל ולחברות הביטוח בפרט. הסכם התקשרות חד צדדי יכול לגרום לנזק כלכלי בלתי הפיך לכל חברה, ולטעמי לא ניתן לפעול כיום ללא ייעוץ משפטי או ביטוחי משולב. כאמור, אנו מספקים את השירות ומייצגים את לקוחות המשרד בתאום מול עורכי הדין של החברה.
"בתחום ביטוח הדירות והרכבים אנו שמים את הדגש על קניית פוליסות רחבות וטובות על מנת שבעת נזק יקבל הלקוח פיצוי כספי מקסימלי. גם בתחום ביטוח הפרט יש להבין שקיים מדרג של פוליסות ברמות כיסוי שונות ושמוצרים זולים נותנים, על פי רוב, מענה מצומצם ולא מספק".
"חשוב לי לציין כי הסוכנות מבטחת אלפי לקוחות במשך עשרות שנים ואנו מבטיחים להמשיך את הקו שהנחה דורון סופר, השם דגש על הגינות, מקצועיות ומסירות ללקוח ללא כל פשרות לעוד 50 שנים לפחות".
כתובת: שד' הרצל 1, אשדוד
טלפון: 08-6666656
דוא"ל: [email protected]
פקס: 077-3180766
כתבה שיווקית