שקיעה באשדוד
שקיעה באשדוד

רגע לפני סיום החופש: טיול שקיעה באשדוד לכ-ו-ל-ם

מעוניינים לצאת קצת לחוות את הטבע, כאן, בתוך העיר, עם או בלי הילדים? קחו מים, כובע ובואו – אולי תופתעו ממה שתגלו. רשמו לפניכם: ראשון הקרוב

פורסם בתאריך: 20.8.24 13:56

     

אם הילדים משגעים אתכם בבית ואתם שוברים את הראש מה עוד אפשר לעשות בשלהי אוגוסט, או שאתם מחפשים להעביר ערב באווירה קצת שונה, יכול להיות שיש לנו משהו שיעניין אתכם. וזה קורה כאן, ממש קל"ב.

בראשון הבא, 25 בחודש, ייערך טיול קצר המתאים לכל גיל בשעות אחר הצהריים והערב, שייצא לדרך מחניון מצודת אשדוד ים. המסלול המעגלי כולל הליכה של כק"מ ורובו בחולות.

חבצלת החוף פורחת

חבצלת החוף פורחת

את הטיול ינחה דור גפני, מורה דרך תושב העיר. "נבקר בפארק האקולוגי ונכיר את עולם החי והצומח שבו", אומר גפני ומוסיף: "נשים דגש על פריחת חבצלת החוף שנמצאת כעת בעיצומה ועל התאנים שמבשילות כעת. אם יהיה לנו מזל נראה גם צבאים".

המטיילים ישמעו על דרך ההיווצרות של חוליות (דיונות) מישור החוף בישראל, ויכירו גם כמה מהמינים הפולשים שהשתכנו בסביבה זו ומשגשגים בה.

"מתחת ל'שמיכת החולות' מסתתרים שרידיה של אשדוד-ים הקדומה ונתייחס גם לכך בטיול שלנו – שאותו נסיים בסיור באתר המצודה העתיקה עם תצפית לשקיעה", מסכם גפני.

"חבצלות, תאנים, דיונות ומצודה עתיקה אחת – טיול שקיעה באשדוד", יום ראשון הקרוב, 25.8; התחלה ב-18:00, סיום משוער: 20:00.

עלות: רק 35 ש' לאדם, 20 ש' בלבד לילדים עד גיל 14 וחינם למשתתפים עד גיל 5. הטיול אינו מתאים לעגלות תינוק, אך אפשרי עם מנשא. ניתן להירשם ישירות מול דור גפני בוואטסאפ 050-7774010 או להצטרף לקבוצת הטיול: https://chat.whatsapp.com/BtCtMebLEPa7eJ6j4MWalX

זו העונה שלהן: עץ תאנים בפארק האקולוגי של אשדוד

זו העונה שלהן: עץ תאנים בפארק האקולוגי של אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר