שימי תבורי, ששון שאולוב, מרגול. צילומים: י. ישראל, שי פרנקו, דודו בכר
שימי תבורי, ששון שאולוב, מרגול. צילומים: י. ישראל, שי פרנקו, דודו בכר

הכניסה חופשית: ששון שאולוב, שחר טבוך, שימי תבורי ומרגול באשדוד

עדכון: הכניסה תהיה חופשית ונדרשת רק הרשמה מראש. ערב חד-פעמי באמפי אשדוד יפגיש את מיטב הזמרים של ישראל, במופע "בין כסה לעשור" לכבוד יום הכיפורים. ששון שאולוב, שחר טבוך, מרגלית צנעני, שימי תבורי ואביבה אבידן יופיעו יחד על במה אחת לרגע מוזיקלי ייחודי שיכלול דורות של מוזיקה ישראלית

פורסם בתאריך: 8.10.24 16:17

עדכון אחרון: 8.10.24 21:00

     

לקראת יום הכיפורים, העיר אשדוד מארחת מופע מוזיקלי מיוחד ומרגש, שיחבר בין דורות של זמרים מוערכים ויחדיר אווירה של פיוס, התבוננות פנימית ופיוטים מרגשים. ביום רביעי, ה-9 באוקטובר, יתקיים באמפי אשדוד המופע "בין כסה לעשור", בשיתוף משרד התרבות ועיריית אשדוד. במופע ייקחו חלק כמה מהשמות המוכרים והאהובים במוזיקה הישראלית.

הערב הודיע ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי כי הכניסה תהיה חופשית: "עשינו זאת מתוך רצון לראות כמה שיותר משפחות, שחוגגות יחד מופע מוזיקלי מיוחד ומרגש, ולהעלות את מצב הרוח של כולנו".

מי שכבר שילם, הכסף יוחזר לו באופן מיידי, עם זיכוי לכרטיס האשראי שיבוצע כבר מחר בבוקר.

במופע יופיעו:

ששון שאולוב – אחד השמות הבולטים והצעירים בעולם המוזיקה בישראל. שאולוב, עם קולו המרגש, מצליח לסחוף אחריו מעריצים רבים מאוד מכל טווח הגילאים ונחשב לאחד הכוכבים הגדולים של התקופה.

שחר טבוך – אחד מהצעירים המוכשרים בסצנת המוזיקה הישראלית, שהתפרסם תחילה כשחקן מוכשר ובשנים האחרונות ביסס את מעמדו כמבצע מבוקש ויוצר מוערך. טבוך משלב במוזיקה שלו נגיעות של פופ עכשווי עם נגיעות של מוזיקת עבר ישראלית.

מרגלית צנעני – אחת מהזמרות המוערכות והאהובות ביותר בישראל. "מרגול", שכבר למעלה מארבעה עשורים מופיעה על הבמות הגדולות בארץ, משלבת בין סגנונות המזרח למערב ומביאה את המוזיקה הישראלית לקדמת הבמה. עם להיטים רבים ואינספור הופעות, מרגול תעניק לקהל הופעה סוחפת ומלאת נשמה.

שימי תבורי – אגדה חיה בעולם המוזיקה הישראלית, שימי תבורי נחשב לאחד מהמבצעים הגדולים והמוכרים בארץ. הקריירה של תבורי נמשכת כבר מעל ארבעה עשורים, במהלכם הפך לאייקון תרבותי עם רפרטואר רחב של להיטים. תבורי יעלה לבמה ויבצע את הלהיטים שהפכו אותו לאחד מהכוכבים האהובים בישראל.

אביבה אבידן – עם קריירה מוזיקלית מרשימה שכוללת להיטים בלתי נשכחים, אביבה אבידן ממשיכה לכבוש את הקהל בזכות הקול העוצמתי שלה והשירה מלאת הרגש. אבידן, שהפכה לסמל בשירה הים תיכונית הישראלית, תביא את מיטב הרפרטואר שלה למופע מיוחד זה.

אמפי פארק אשדוד-ים. צילום: פבל

המופע יתקיים ביום רביעי, 9.10, בשעה 20:30 באמפי אשדוד, כאשר הכניסה היא חופשית ובהרשמה מראש. אל תחמיצו את ההזדמנות לצפות במפגש נדיר של דורות מוזיקליים על במה אחת, באווירה רוחנית ומוזיקלית ייחודית לקראת יום הכיפורים.

להרשמה מראש ללא תשלום בלינק: https://shorturl.at/Aemzt


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר