במסגרת זו, התלמידים לקחו חלק במגוון פעילויות העשרה – סדנאות, סיורים לימודיים, הרצאות ומגוון פעילויות שמטרתם להרחיב אופקים ולהעשיר את התלמידים, לעורר את הסקרנות ולספק אתגר מחשבתי, לצד גיבוש וליכוד הכיתות. להלן פירוט חלק מהפעילויות – תלמידי כיתות העתודה ז'5, ז'6 יצאו לפארק קראסו – מוזיאון המדע ושמעו הרצאות שונות. בנוסף, הם לקחו חלק בפעילות התנדבותית שנערכה בחווה האקולוגית.
תלמידי כיתות העתודה בשכבות ז'-ח' פגשו את חיים שושה אצן עיוור המלווה ע"י יוסי בן פורת שסיפורם הוא דוגמה למנהיגות אישית ומודל לחיקוי ולהערכה כמנהיגים אישיים וחברתיים. בנוסף, תלמידי שכבת ז' משתתפים בקורס של "תעשיידע" בתחום היזמות הדיגיטלית. תלמידי כיתות ח'5, ח'6 יצאו למכון וייצמן, תלמידי שכבה ח' שמעו הרצאה בנושא מוח וזיכרון מפרופסור לחקר המוח, וכן הרצאה בנושא הקשר שבין מפרשיות יאכטות ופיזיקה. תלמידי י' מגמת ביוטכנולוגיה שמעו הרצאה בנושא חקר הגנטיקה של החיטה והקשר שלו לרעב בעולם.
גם בנות המסלול לקחו חלק בפעילויות השונות ובמסגרת זו בנות שכבה ח' וט' נפגשו עם קצינות מהנדסות בצה"ל שפרשו בפניהן את מגוון התחומים הטכנולוגיים בהם עוסקות נשים בצה"ל ואת היתרונות הטמונים בהם. בנות כיתה ט' לוקחות חלק בפרויקט של גוגל שנקרא Mind the gap, ובנות שכבת י"א יצאו להשתלמות בחברת גוגל.
מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "התכנית המדעית טכנולוגית מקנה ערכים ומיומנויות אשר בית הספר ייחד כמובילים תוך שילובם והטמעתם בתוך התוכנית . התכנית מיישמת הלכה למעשה את ערכי המצוינות, האחריות, היצירתיות והיושרה , כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי והחברתי בישראל. בבית ספרינו פועלת התכנית זו השנה החמישית בהצלחה רבה. ורבים התלמידים הרוצים ללמוד במגמה הזו".