הספרייה המחודשת בגן יבנה
הספרייה המחודשת בגן יבנה

חג הספר בגן יבנה: סדנאות יצירה, הצגת ילדים וחנוכת ספריה

חג הספר בגן יבנה יצוין ב-18.7 עם חניכת הספריה המשודרגת ופעילויות לכל המשפחה - דוכני עוגיות, מכירת ספרים, וגם דוכן לתרומת ספרים לחיילים

פורסם בתאריך: 11.7.24 08:08

     

ביום חמישי בשבוע הבא יציינו בגן יבנה את יום הספר יחד עם חנוכת הספרייה העירונית המחודשת.

 

האירוע יתקיים החל מהשעה 17:30 ברחבת מתנ"ס גן יבנה. זו תהיה חגיגה קהילתית, שתכלול הצגת ילדים מוזיקלית חינוכית בשם "מילה טובה", בנושא חשיבות השפה העברית ועידוד הקריאה.

הספרייה המחודשת בגן יבנה

הספרייה המחודשת בגן יבנה

בנוסף, יוקמו במקום דוכני יצירה עם מגוון פעילויות לילדים, שיעוררו את הדמיון ויחברו אותם לעולם הספרים, וכן דוכני משחק עם הפעלות כיפיות לכל המשפחה, דוכני מכירת עוגות, דוכני מכירה של 'צומת ספרים', ודוכן תרומת ספרים ללוחמים המחלימים בבתי החולים.

כזכור, בשנה האחרונה יצא מתנ"ס גן יבנה לפרויקט נרחב של שיפוץ המבנה ושדרוג חדרי החוגים, השירותים, המשרדים, מרכז הצעירים, הלובי וגם הספרייה הוותיקה. בימים אלה השיפוץ נמצא לקראת סיום כאשר השיפוץ במבנה הספרייה כבר הגיע לסיומו והספרייה המחודשת תיפתח בקרוב לקהל הרחב.

חג הספר בגן יבנה

חג הספר בגן יבנה

"אני מזמין אתכם לחגוג את יום הספר", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "מתנ"ס גן יבנה הוא לב ליבה של הקהילה שלנו. השיפוץ הוא אבן דרך חשובה בהתפתחות המתנ"ס ובחיי הקהילה. בואו לחגוג איתנו את יום הספר, ליהנות מהספרייה החדשה ומהפעילויות המגוונות, ולחוות את הקסם של עולם הספרים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר