ביה"ס חדש בגן יבנה. צילום: מיקי זנאטי
ביה"ס חדש בגן יבנה. צילום: מיקי זנאטי

בתי ספר חדשים ושדרוגים נרחבים: בגן יבנה נערכים לפתיחת שנה"ל

בצל מלחמת חרבות ברזל נערכים בגן יבנה לפתיחת שנת לימודים חדשה עם בתי ספר חדשים, כיתות לימוד משודרגות ותכניות לימוד מתקדמות, לצד מענה רגשי לתלמידים על רקע המצב הביטחוני

פורסם בתאריך: 19.8.24 22:13

     

פתיחת שנת הלימודים תתקיים בעוד כשבועיים ובגן יבנה משלימים את ההיערכות לקראת אלפי התלמידים שיפקדו את מוסדות החינוך. 4,837 תלמידי בתי הספר והתיכונים ו-964 ילדי הגנים יחלו את שנת תשפ"ה כשברקע מלחמת 'חרבות ברזל'.

 

במהלך החודשים האחרונים השקיעו בגן יבנה בשדרוגים משמעותיים ובבנייה חדשה של בתי ספר, שיעניקו שיפור משמעותי למערכת החינוך.

בית ספר יסודי חדש נבנה בשכונה הצפונית ברמה הגבוהה ביותר כולל פיתוח סביבתי ומגרשי ספורט. בית הספר הוותיק נעם סיני, יעבור למבנה חדש בשנת הלימודים הקרובה, למבנה בעיצוב אדריכלי חדשני. לפתיחת שני בתי הספר מתווסף גם אשכול גני ילדים חדש.

ביה"ס סיני גן יבנה. צילום: מיקי זנאטי

ביה"ס סיני גן יבנה. צילום: מיקי זנאטי

בנוסף, במסגרת השדרוגים שנעשו – נוסף על אלה, בוצע איטום הגג בבית הספר מכבים, הוחלפו קו מים ותאי שירותים בבית הספר אהוד מנור, שודרגו כיתות לימוד בבית הספר ע"ש אילן רמון, הותקנו מערכות אוורור וסינון בביה"ס בן גוריון. בנוסף, בוצעו הנגשות אקוסטיות לגני חינוך מיוחד וכיתות תקשורת.

"החינוך תמיד היה בראש מעיינינו ולכן החלק העיקרי מתקציב המועצה מושקע בחינוך", אמר ראש המועצה דרור אהרון ובירך על הקמת בתי הספר ואשכול הגנים החדש, וציין כי "יש עוד המון עבודה על הפרק".

מגרש הספורט בבה"ס בגן יבנה. צילום: מיקי זנאטי

מגרש הספורט בבה"ס בגן יבנה. צילום: מיקי זנאטי

ירדנה אוקמן, סגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך בירכה גם היא על השינויים המשמעותיים לטובת התלמידים ומערכת החינוך ואמרה כי בגן יבנה ערוכים לתת מענה ותמיכה רגשית לתלמידים על רקע המלחמה המתארכת, ואיחלה הצלחה לצוותי החינוך הוותיקים והחדשים שנכנסו למערכת החינוך בגן יבנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר