אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה. צילום: בית הספר
אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה. צילום: בית הספר

"הישג משמעותי": אורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה מצטיין משרד החינוך

עם קבלת פרס ההצטיינות יוענק לכל מורה בבה"ס גמול בסך כ-3,544 במסגרת הרפורמה 'עוז לתמורה'. ראש המועצה דרור אהרון: "ההישגים הללו הם תוצאה של צוות חינוכי מצוין וערכי, מנהלת מעולה, תלמידים טובים ומעטפת מלאה"

פורסם בתאריך: 25.8.24 21:27

     

ביה"ס אורט ע"ש יצחק רבין זכה בהצטיינות משרד החינוך על הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים לשנת הלימודים תשפ"ד. הנתונים על פיהם מצטיין בית הספר הם מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור גיס לצה"ל ולשירות אזרחי לאומי, אחוזי זכאות לבגרות והצטיינות בה, שיפור הישגים לימודיים ועוד. במסגרת הזכייה בפרס ההצטיינות, כל מורה מבית הספר יקבל גמול כספי בסכום על סך של כ-3,544 במסגרת הרפורמה 'עוז לתמורה'.

 

ראש המועצה, אהרון דרור בירך על הבשורה הטובה על הצטיינות בית הספר רגע לפני פתיחת שנת הלימודים. "אנו מצויים באחת השנים הקשות שעברנו, וקיבלנו בשורה שעושה לנו קצת טוב על הלב. ההישגים הללו הם תוצאה של צוות חינוכי מצוין וערכי, מנהלת מעולה, תלמידים טובים ומעטפת מלאה שהמועצה מספקת במתן מענה לכל בקשה או פנייה".

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה. צילום: מרסל הדר

אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה. צילום: מרסל הדר

דלית כהן, מנהלת בית הספר הודתה לכל הצוות החינוכי שסייע בקבלת ההישג המשמעותי. "מדובר בעבודה ומאמצים משותפים של הצוותים החינוכיים, קהילת החינוך של בית הספר, התלמידים, ההורים, המועצה בהובלת ראש המועצה, מחזיקת תיק החינוך ירדנה אוקמן, מנהלת אגף החינוך, מעטפת של רשת אורט וכלל העוסקים במלאכה שאיפשרו לנו להגיע להישגים משמעותיים ולהצטיינות תוך בניית קהילה אזרחית פעילה ויוצרת ביישוב ובמדינה. אנו מלאי גאווה והערכה".

חברת המועצה מחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן: "הזכייה של אורט על שם יצחק רבין בהצטיינות היא פרי עבודה מסורה ומקצועית של מנהלת בית הספר הגברת דלית כהן וצוותה, אני גאה בכם על ההישג המרשים. תודה לאורט ולהנהגת ההורים על התמיכה בהובלת בית הספר להישגים. שנה טובה והמשך עשייה ברוכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר