המועצה האזורית באר-טוביה השיקה שירות חדש שבמסגרתו יוכל התושב לחוות באמצעות הוואטסאפ את דעתו על הטיפול בפנייתו ולבדוק היכן עומד הטיפול בה. המערכת אף תאפשר לפונה לדרג את רמת השירות שקיבל על-מנת שתוכל להפיק לקחים ולבדוק את עצמה לקראת הפניות הבאות.
תושבים שפונים למוקד המועצתי יוכלו מעתה גם לתת משוב על עבודת המועצה ולהתעדכן על הסטטוס שלה באמצעות הוואטסאפ. בבאר-טוביה החליטו להדגים את יעילות המערכת ולאפשר לתושב לקבל בזמן אמת עדכון על פנייתו. לנוחיות הפונים, הורחבו מספר אפיקי הפנייה כך שהם יוכלו לעשות זאת באמצעות 6879* מכל מכשיר טלפון, או 106 מכל טלפון נייח או באמצעות האפליקציה המועצתית.
הפונה יידרש להשאיר מספר טלפון נייד. נציגי המועצה יחזרו אליו בסיום הטיפול בפנייה באמצעות מערכת המסרונים הפופולארית, כדי לברר אם התקלה טופלה לשביעות-רצונו, והוא יוכל להגיב לנציג.
ראש המועצה, דרור שור: "חשוב לנו לקבל משוב על העבודה שלנו, ולדעת היכן אנחנו צריכים להשתפר. עובדי המועצה שלנו יעילים ומקצועיים ועונים על כל פנייה מהר ככל שניתן. באמצעים הטכנולוגיים של היום זה קל ופשוט, לשני הצדדים".
להורדת האפליקציה המועצתית יש להיכנס ללינק: http://ctconnect.co.il/getApp/auth/40
או לחפש "באר טוביה" בגוגל אפסטור.