הסכין שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה
הסכין שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה

צעיר מאשדוד נחטף, נדקר והושלך בשטח פתוח

ארבעה חשודים נעצרו בפרשיית חטיפה ותקיפה אלימה של תושב אשדוד כשהם שוהים בדירת מסתור; זאת בנוסף לשתי כנופיות נוספות שנתפסו בשבוע האחרון

פורסם בתאריך: 16.9.24 11:35

     

לפני מספר ימים, בתאריך 11 בספטמבר 2024, התקבל דיווח במשטרה על צעיר שאותר פצוע באזור שדה עוזיה. חקירה מהירה של ימ"ר לכיש חשפה כי הקורבן נחטף מרחובות אשדוד על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה.

חשודים, כך לפי החשד, הובילו את הקורבן למקום מבודד, שם תקפו אותו באכזריות, דקרו אותו, ולבסוף השליכו אותו פצוע בשטח פתוח באזור שדה עוזיה. הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא סובל מחבלות ופציעות חודרות.

בעקבות פעולות חקירה ואיסוף מודיעין, הצליחו חוקרי ימ"ר לכיש ותחנת אשדוד לאתר ארבעה חשודים המשתייכים לכנופיית פשיעה מקומית. לאחר מצוד, נעצרו החשודים במקום מסתור בישוב ניצן. במהלך הפשיטה, אחד החשודים אף ניסה לתקוף שוטרים בסכין, אך נוטרל במהירות.

החשודים, שלושה בגירים בשנות העשרים לחייהם וקטין בן 17, נחקרו בחשד לעבירות חמורות הכוללות חטיפה, קשירת קשר לפשע, החזקת סכין וחבלה חמורה. הם צפויים להיות מובאים בפני בית משפט השלום בבקשה להארכת מעצרם.

מעצר זה התקיים במסגרת מבצע רחב היקף של המשטרה נגד ארגוני פשיעה באשדוד בשם "חוף מבטחים", בהובלת מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן ותחת פיקודו של מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן. בשבוע האחרון בלבד נעצרו חברי שתי כנופיות נוספות בגין עבירות של פשיעה אלימה וכוונות פגיעה.

מעצר החשודים. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשודים לפני מספר ימים. צילום: דוברות המשטרה

תכנית "חוף מבטחים" נועדה לזהות ולפעול נגד היעדים המרכזיים המחוללים את הפשיעה האלימה בעיר, במטרה להביאם מאחורי סורג ובריח ולהגביר את ביטחונם של תושבי אשדוד. המשטרה מדגישה כי תמשיך לפעול בנחישות נגד ארגוני הפשיעה עד להשבת השקט לרחובות העיר.

באותו הנושא:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר