עו"ד דניאל כהן. אלוף במיל' ישראל זיו. מתוך חדשות 12
עו"ד דניאל כהן. אלוף במיל' ישראל זיו. מתוך חדשות 12

עו"ד דניאל כהן: "אני מתנצל בפני האלוף במיל' מר ישראל זיו"

לאחר שפרסם סרטון שרומז כאילו האלוף במיל' זיו ידע על הטבח של חמאס לפני שהתרחש, פרסם העו"ד מאשדוד התנצלות. בדיון בבית המשפט הוא הסביר כי הפרסום שלו לא היה חלק מ"מכונת הרעל", לדבריו וציין: "23 שנים מחיי הקדשתי למאבקים כדי להביא להחלפתו של בנימין נתניהו"

פורסם בתאריך: 18.9.24 18:28

     

זמן קצר לאחר שהוגשה נגדו תביעת לשון הרע על למעלה מ-800 אלף ש"ח, מסיים אותה עו"ד דניאל כהן מאשדוד בהתנצלות בפני אלוף במיל' ישראל זיו.

וכך כתב: "אני מתנצל בפני האלוף במיל' מר ישראל זיו על פרסום שנעשה על ידי. יובהר כי לא הייתה לי כל כוונה בין במשתמע בין במישרין לקשור את האלוף במיל' ישראל זיו באופן כלשהו לידיעה מוקדמת כזו או אחרת בקשר לאירועי ה-7 באוקטובר, וכי הדברים שאמר מר זיו בכתבה בערוץ 12, בקשר לשעת הגעתו לאזור הטבח בנובה התייחסו לשעות אחר הצהריים. אני מבקש להביע את הערכתי לאלוף במיל' זיו על פועלו רב השנים, לרבות פעילותו ומעשיו ב-7 באוקטובר".

כזכור, כהן פרסם פוסט ובו סרטון שמרמז כאילו האלוף זיו ידע על טבח 7 באוקטובר כשעתיים לפני שהתרחש, תוך התבססות על ראיון שלו מחדשות 12 שבו הוא אמר שבשעה  ארבע וחצי הוא נסע לאזור מסיבת הנובה. זיו התכוון לשעות אחר הצהריים, אבל זה הספיק בשביל הפצת השמועה על האלוף במיל'.

בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט, ניסה כהן להסביר כי לא עשה זאת כחלק "ממכונת הרעל" וסיפר כי הוא בכלל היה היועץ המשפטי של מפלגת העבודה, ויועצם האסטרטגי של פואד בן אליעזר ועמי איילון, "הניסיון להציג את זה כאיזשהו מהלך של מכונת הרעל המתוזמרת, הוא רחוק מהמציאות ומהאמת. אני לא חלק מזה. 23 שנים מחיי הקדשתי למאבקים כדי להביא להחלפתו של בנימין נתניהו", אמר כהן בדיון.

ההתנצלות של עו"ד דניאל כהן

ההתנצלות של עו"ד דניאל כהן

השופט שאל את כהן אם הוא יהיה מוכן למחוק את הפוסט אם זיו ימשוך את התביעה וכהן השיב, כי אם זיו היה מתקשר אליו מהתחלה הוא היה מסיר את הפוסט, "לו היה מדבר איתי ולא שולח לי מכתב התראה בוואטסאפ עם עורך דין, הייתי מכבד את הבקשה הזאת חד משמעית", אמר.

בהמשך כהן ניסה לעמוד על כך שזיו לא ציין בראיון שלו את המילים אחר הצהריים, אך השופט אמר כי האו צפה בכתבה פעמיים וממנה "עולה בבירור שההתייחסות של מר זיו להגעה לאזור מסיבת הנובה הוא בשלב מתקדם של היום, לאחר אירועי הזוועה של שעות הבוקר".

בסופו של דבר הסכים כהן למחוק את הציוץ ועשה זאת במהלך הדיון עצמו ולאחר מכן פרסם התנצלות בפייסבוק ובטוויטר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר