צילום אילוסטרציה: Anete Lusina, pexels
צילום אילוסטרציה: Anete Lusina, pexels

אישום: תקף מינית את המטפלת של חמותו וטען "מעדתי עליה"

המקרה התרחש בדירה באשדוד, כאשר האיש הגיע לתקן תנור בבית חמותו הקשישה. הוא נאשם כי תקף את המטפלת, הפשיל חלק מבגדיה וביצע בה מעשה מגונה בכוח. הוא מכחיש ומסביר שהוא פשוט מעד עליה ואולי בטעות נגע לה בחזה

פורסם בתאריך: 9.10.24 14:17

     

ברובע ב' באשדוד, מתגוררת אישה קשישה בת 90 ולה מטפלת זרה אשר גרה עימה באותו הבית בחדר משלה.

לפני מספר ימים, הגיעה חתנה של הקשישה, תושב גן יבנה בן 65, על מנת לתקן את התנור במטבח ולתת למטפלת שלה מערוך. כאשר הוא הגיע בשעת צהריים לביתה, חמותו ישבה בסלון ואילו המטפלת שלה ישנה צהריים בחדר שלה.

על פי כתב האישום שהוגש נגד האיש, הוא נכנס לחדרה של המטפלת והביט בה. היא התעוררה בבהלה, שאלה לפשר מעשיו והחלה להתקדם לעבר הדלת. האיש בתגובה, סימן לה להיות בשקט, דחף אותה על המיטה ונשכב עליה. היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו, אך לא הצליחה.

בשלב הזה הוא החל להפשיל את בגדיה, לנשק אותה ולבצע בה מעשים מגונים. המטפלת צעקה לחמותה והאיש בתגובה סתם את פיה והקשה עליה לנשום עד שהיא אמרה לו שאין חמצן לנשום ואז הוא הוריד את ידו.

לפני שיצא מהחדר שלה, הוא אמר לה שלא תספר לאיש שהוא היה בבית, הביא לה את המערוך ועזב את הבית. למרות האזהרה שלו, היא סיפרה לבני המשפחה על המקרה ואף הזעיקה למקום את המשטרה.

האיש נעצר מיד והובא לתחנת המשטרה באשדוד, שם הוא נחקר בחשד למעשה מגונה בכוח. בחקירתו הוא הכחיש כי ביצע מעשה מגונה במטפלת וטען כי הוא בסך הכל מעד עליה ואולי בטעות נגע לה בחזה.

מעצרו הוארך בבית המשפט ופרקליטות מחוז דרום, הגישה נגדו, כאמור, כתב אישם בעבירה של מעשה מגונה בכוח. לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצור את האיש עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תחנת משטרת אשדוד ומרחב לכיש. צילום: דור גפני

תחנת משטרת אשדוד ומרחב לכיש. צילום: דור גפני


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר