בצילום מימין לשמאל: רועי אברהמי מנהל החדשנות של נמל אשדוד אלי בר יוסף מנכ"ל הנמל בפועל מרצ'יו פרנקה שר הנמלים ושדות התעופה של ברזיל. צילום: רונן נג'טי
בצילום מימין לשמאל: רועי אברהמי מנהל החדשנות של נמל אשדוד אלי בר יוסף מנכ"ל הנמל בפועל מרצ'יו פרנקה שר הנמלים ושדות התעופה של ברזיל. צילום: רונן נג'טי

"מהלך אסטרטגי": הסכם שת"פ בין נמל אשדוד לנמל סאנטוס בברזיל

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם שיתוף פעולה נוסף, הפעם עם נמל סאנטס בברזיל, שיהווה בסיס נוסף לפעילות החדשנות של נמל אשדוד באמצעות החממה הטכנולוגית, תוך הרחבת פעילות הסטארטאפים הפועלים בנמל אל מעבר לים. יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "הסכם השת"פ יסייע לנו למצוא פתרונות ייחודיים לאתגרים המשותפים שלנו"

פורסם בתאריך: 31.5.23 15:03

     

אחרי ניו יורק, ניו ג'רזי, ברצלונה, פלורידה, גם נמל סאנטוס בברזיל מצטרף לרשימת הנמלים איתם חתמה חברת נמל אשדוד על הסכם שיתוף פעולה בנושא חדשנות, במטרה לקדם טכנולוגיות בתחום הימי.

 

החתימה על שיתוף הפעולה הינה חלק מאסטרטגיית החדשנות של הנמל, במטרה להרחיב את יריעת הפעילות של החממה הטכנולוגית של הנמל, באמצעות הפצה של שגרירויות חדשנות שיפעלו מטעם הנמל בנמלים וגופי מחקר מרחבי העולם.

ביקור נציגים מנמל סאנטס ברזיל. צילום: Maxwell Rodrigues - Grupo Tribuna

ביקור נציגים מנמל סאנטס ברזיל. צילום: Maxwell Rodrigues – Grupo Tribuna

במסגרת החתימה, הגיעה משלחת של 35 בכירים מברזיל לביקור בנמל אשדוד, להכרת פעילות הנמל שמהווה נמל הגדול בישראל, על כל הסגמנטים, מכולות, קרוזים, מטען כללי, וכמו כן, פעילות החדשנות הייחודית המובילה תהליכי האצה ושדה ניסוי עבור עשרות סטארטאפים ישראליים.

המשלחת כללה את מרצ'יו פרנקה – שר הנמלים ושדות התעופה של ברזיל, אדוארדו נרי מנהל כללי אנטק, רשות (ממשלתית) התעבורה הימית בברזיל, פאביו פראז – מזכיר ממשלת סאנטוס, נציגי סוכנות התעבורה הימית של ברזיל, נציגים מהתקשורת בברזיל, נציגי חברות הייטק ועוד. את פניהם של המשלחת קיבלו יו"ר נמל אשדוד הנכנס, שאול שניידר, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, אלי בר יוסף ומנהל מערך החדשנות של נמל אשדוד מר רועי אברהמי.

שגרירות זו מצטרפת לשגרירויות דומות אשר הוקמו בשיתוף עם נמל אשדוד ופועלות בהצלחה בשנים האחרונות, בניו יורק, ניו ג'רזי, ברצלונה, פלורידה ועוד. סטארט-אפ שישתתף בחממה הטכנולוגית ייהנה משדה ניסוי בו יוכל ליישם את המיזם שלו וכמו כן ליווי של סוכן חדשנות מטעם הנמל, לצד הרחבה של הזדמנויות עסקיות וטכנולוגיות בנמל סאנטוס, אחד הנמלים הגדולים בעולם.

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

"אנו מברכים על הסכם שיתוף הפעולה עם נמל סאנטוס ברזיל, אשר יסייע לנו למצוא פתרונות ייחודיים לאתגרים המשותפים שלנו", אמר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד הנכנס שאול שניידר. "שיתוף פעולה זה הינו חלק ממהלך אסטרטגי לקידום טכנולוגיות ישראליות ברחבי העולם. הרחבת הפעילות של הסטרטאפים הפועלים בנמל אשדוד אל נמלים מובילים מרחבי העולם, תסייע רבות לחיזוק הקשרים הבינלאומיים והכלכליים של נמל אשדוד וכן, של מדינת ישראל כולה בתור אומת הסטרטאפ".

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל אלי בר יוסף, הוסיף, "שיתוף הפעולה עם נמל סאנטוס הוא צעד נוסף בקידום עולם החדשנות והסטארטאפים בנמל אשדוד. בחממה הטכנולוגית של נמל אשדוד פועלים סטארטאפים במגוון רחב של תחומים אשר יכולים לסייע לעולם הספנות ולייעל אותו, החל מתחום הלוגיסטיקה והשינוע, דרך סייבר ועד אנרגיה ירוקה. בתור הנמל הלאומי של ישראל, אנו גאים לסייע למינוף החדשנות הישראלית מעבר לים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר