סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה
סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה

סיילאס-שי ניגרקר ובנו אביעד הם הנרצחים בחווארה: "בחייהם ובמותם לא נפרדו"

השניים שהיו באזור חווארה משעות הבוקר, נכנסו בצהריים למכון לשטיפת רכב ושם נרצחו ביריות. המחבל נמלט מהזירה וכעת נערך אחריו מצוד

פורסם בתאריך: 19.8.23 21:25

     

שי סייאלס ניגרקר ובנו אביעד ניר, הם תושבי אשדוד שנרצחו בפיגוע בחווארה היום בצהריים. סייאלס-שי בן 60 היה נהג הסעות. עדיין לא נקבע מועד להלווייתם.

"סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו", ספד להם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם
באופן כל כך אכזרי ונפשע. אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול".

 

עוד הוסיף לסרי, "עיריית אשדוד לוקחת אחריות על סידורי ההלוויה ותוציא עידכון בהמשך. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' 'אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם'. תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה. יהי זכרם ברוך".

סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה

סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד זכרם לברכה

המועמד לראשות העירייה, ברק סרי מסר: "כואב עם כל תושבי אשדוד את הרצח הנורא של שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר מאשדוד, שנורו היום בידי מחבל מתועב בחווארה. משתתף בצער המשפחה ושולח תנחומים מעומק ליבי. יהי זכרם ברוך".

מ"מ רה"ע והמועמד לראשות העירייה, אבי אמסלם מסר: "עם צאת השבת עודכנתי על הפיגוע הקשה בחווארה שבו נרצחו שני אזרחים ישראלים תושבי עירנו אשדוד – שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר הי"ד. שולח תנחומים למשפחה באבלם הכבד, בשמי, בשם סיעת שס ובשם כל תושבי העיר, וסומך על כוחות הבטחון שיבואו חשבון עם בן העוולה המתועב שביצע את הרצח הנפשע והמזעזע הזה. בימים כאלה עלינו להרים את הראש ולא להיכנע לטרור הערבי הרצחני שמבקש לגרש אותנו ממולדתנו ולרצוח בנו ובילדינו".

המועמדת לראשות העירייה, עו"ד הלן גלבר מסרה: "שבת קשה וקורעת לב לאשדוד ולכל עם ישראל. בכאב רב התבשרתי בצאתה על הפיגוע הכל כך אכזרי בחווארה, שבו איבדו את חייהם אב ובנו תושבי העיר. סומכת ידי על כוחות הביטחון, שיניחו ידיהם על המחבל המתועב ויבואו איתו חשבון במהרה. יחד עם כל האשדודים אני שולחת תנחומים מעומק הלב לבני המשפחה בשעתם הקשה, אעמוד לרשותכם בכל דבר שבו אוכל לסייע. שהמקום ינחם אתכם. יהי זכרם ברוך".

הפיגוע הקשה התרחש היום בסביבות השעה 15:00 כאשר שי ובנו היו בשטיפת רכב בחווארה. למקום הגיע מחבל וירה בשניים מטווח אפס ואז נמלט מהמקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו לשניים טיפול רפואי וביצעו בהם החייאות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם.

פראמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר: "2 הפצועים, גבר בן 60 וגבר בן 28 שכבו בתוך מכון שטיפת הרכבים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. בשיתוף כוח רפואה של הצבא אנחנו מעניקים להם במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה מתקדמות".

כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל וסייעניו ופרסו חסמים במרחב.

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע לפני זמן קצר לנקודת הפיגוע בחווארה, יחד עם מפקד האוגדה ומפקד חטיבת שומרון, וקיים תחקיר ראשוני לפיגוע. כמו כן, המפקדים ערכו הערכת מצב, במסגרתה הוצגה לרמטכ"ל פריסת הכוחות והחסימות במרחב והמאמצים המודיעיניים לתפיסת המחבל.

הרמטכ"ל אמר כי מדובר בפיגוע קשה, שנתחקר מה הביא להתממשותו. צה"ל וכוחות הביטחון פועלים כעת בשטח למרדף אחר המחבל, הגנה על הצירים ומניעת טרור.

הרנטכ"ל בזירת הפיגוע. צילום: דובר צה"ל

הרנטכ"ל בזירת הפיגוע. צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירוע הקשה ומסר: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת. כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר: "שבת עצובה שמסתיימת עם כאב גדול על שני נרצחים, אב ובנו, בפיגוע קשה בחווארה. סמוך ובטוח שצה"ל וכוחות הביטחון ישימו ידם בנחישות על המרצח המתועב. אסור לנו לתת לטרור לנצח אותנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר