טל אילון ז"ל

"חתר למגע וחיסל מחבלים": טל אילון, עובד נמל אשדוד נרצח בהגנה על ביתו

טל אילון נרצח בעת שחתר למגע וחיסל מחבלי חמאס. "הבן החכם, היפה והאהוב שלי נהרג תוך הגנה על הבית והמשפחה שלו", ספדה לו אמו

פורסם בתאריך: 10.10.23 13:32

     

ככל שמתבהרת התמונה מתגלים יותר ויותר אזרחים שנהגו בגבורה ובאומץ לב.

אחד מהם הוא טל אילון, עובד נמל אשדוד, חבר בכיתת הכוננות של קיבוץ כפר עזה בו התגורר. עם היוודע דבר חדירת המחבלים ליישוב, הוא זינק מיד כדי להגן על ביתו, על משפחתו ועל הקיבוץ.

הוא נלחם בנחישות במחבלים שהגיעו עם נשק רב והצליח לחסל 3 מהם, לפני שהוא עצמו נרצח. במשך שעות ארוכות לא היה ידוע מה עלה בגורלו, עד שאותרה גופתו וזוהתה על ידי משפחתו.

הוא הותיר אחריו, הורים, אישה וילדים.

"הבן החכם, היפה והאהוב שלי נהרג תוך הגנה על הבית והמשפחה שלו. לעולם אוהב אותך בן שלי", כתבה אמו ליאורה אילון.

אשתו, מזי כהן אילון ספדה לו וכתבה: "טל, אתה גיבור, לחמת עבור הבית, הצלת נפשות. אוהבים אותך, גאים בך, נמשיך את המורשת המופלאה שנטעת בנו. תשמור עליי מלמעלה, שלא אעשה פדיחות. אוף, כמה אני אוהבת אותך. יהי זכרך ברוך".

חברו ומפקדו מהצבא, השף דוד קישקה סיפר את סיפור הגבורה שלו וכתב: "טל אילון ז"ל. מפקד כיתת הכוננות של כפר עזה שקפץ ראשון להגן על היישוב וגם חתר למגע. יחד עם אבא שלו הספיק לחסל שלושה מחבלים לפני שנפל. גיבור ישראל, אבא, בעל, עובד נמל אשדוד, שהייתה לי הזכות להכיר… טל היה חייל מורעל, מקצועי, אינטיליגנט וערכי והיה חלק מצוות מיוחד במינו עליו פיקדתי".

חברו לעבודה בנמל אשדוד, ג'קי בן שמעון, כתב:  "מי היה מאמין, יום שישי עבדנו ביחד וכמו שהיית נוהג תמיד לחייך .ירדת מהאוניה עם החיוך שלך. ובאת להגיד לי חג שמח /שבת שלום. זה היה תמיד הדרך שלך, הענווה, החיוך. מי יאמין שיום אחרי תגן על הבית שלך, על המשפחה שלך. ולא היה ספק לרגע שאתה תהיה הראשון לצאת לקרב על הבית. אבדה גדולה .למשפחת הנמל. נזכור אותך לעד, טל אילון. ואני בטוח שאתה תשמור עלינו מלמעלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר