1,300 פניות של תושבים על חלונות ממ"ד או דלת תקולים הגיעו לעיריית אשדוד מאז תחילת המלחמה.
בהוראת מיידית של ראש העירייה יחיאל לסרי, יצאו צוותים המורכבים מעובדי עירייה, מתנדבים וארגון ידידים, לטפל בתקלות, כשחלקן היו מורכבות מאוד, וטיפלו עד כה כ-1,100 פניות.
העבודות בוצעו ללא תשלום, והן ניתנו על ידי עיריית אשדוד, שמנהלת את הפרויקט כשירות לתושב בזמן חירום, על מנת לחזק את החוסן העירוני, כפי שנהגה העירייה בסבבים קודמים.
במקביל, תגברה העירייה בהוראת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את צוותי העבודה, סיירת המוקד העירוני, עובדי אגף החופים, עובדי מנהל מערכת החינוך וארגון ידידים כדי להגביר את תחושת הביטחון הכללית.
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"