ילדי הגנים שבים

"צוותי החינוך תודרכו היטב": ילדי הגנים באשדוד שבו היום ללימודים

פורסם בתאריך: 19.11.23 10:00

     

100 עובדי ועובדות עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות ופנאי ליוו הבוקר את ילדי הגנים בעיר בחזרה למסגרות העובדים גם ילוו את תרגולי הכניסה לממ"ד יחד עם הצוותים וחיילי פיקוד העורף.

ילדי הגנים שבים

קדם לכך סיור ביטחון שכלל סריקה של הגנים והדרכים המובילות אליהם לטובת הבטחת הגעה בטוחה של כולם אל מוסדות החינוך, לראשונה זה שבועות מאז החלה "חרבות ברזל".

הילדים התקבלו על ידי הסייעות והגננות, שהיו איתם בקשר גם בעת ההפוגה מהלימודים.

בעירייה אומרים כי העובדים והעובדות חיכו לילדים בכניסה לגן, "הם ליוו אותם פנימה לטובת שיפור תחושת הביטחון האישי. הם שמעו את שמחת הילדים על החזרה לגן ועל הרצון לפגוש את החברים", נמסר.

ילדי הגנים שבים

ילדי הגנים שבים

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "ערכנו את כל הבדיקות הנחוצות כדי להבטיח את ביטחונם של הילדים ואת השקט הנפשי של ההורים, צוותי החינוך תודרכו היטב, וגם המסלול המהיר ביותר למרחבים המוגנים תורגל ונלמד. אנו רואים חשיבות עליונה באינטראקציה בין הילדים ובין הילדים לצוות החינוכי, כחלק מהבניית החוסן שלהם, הצמדנו עובדי עירייה שיסייעו לצוות החינוכי בתרגול הילדים בכניסה לממד במהירות ובבטחה. אנו נרגשים יחד איתם על החזרה ומאחלים להם שגרה רגועה".

יש לציין, כי בשבועיים האחרונים חזרו ללימודים בהדרגה ובאופן מבוקר כיתות ה'-י"ב והיום נוספו אליהם יתר שכבות בתי הספר היסודיים וילדי הגנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר