מחבל. צילום אילוסטרציה
מחבל. צילום אילוסטרציה

אימה בבית הספר באשדוד: התלמידים התחפשו למחבלים ומורה שלף נשק

מספר תלמידים באחד המקיפים בעיר ביצעו מעשה קונדס שהלך רחוק מדי, בטח בימים המלחמה הללו. זה כמעט והסתיים באסון, כאשר אחד המורים שלף לעברם את נשקו האישי

פורסם בתאריך: 23.11.23 19:56

     

לפני כשבועיים חזרו חלק מהשכבות הגבוהות בבתי הספר באשדוד ללימודים וזאת לראשונה מתחילת מלחמת "חרבות ברזל".

אלא שמספר תלמידים באחד המקיפים בעיר, החליטו לנצל את החשש הקיים מתסריט של חדירת מחבלים כדי להבהיל את חבריהם בבית הספר והחליטו להתחפש למחבלי חמאס, כך דיווח לראשונה משה אבוטבול מאתר פרוגי.

הנערים כך על פי הדיווח, נכנסו לבית הספר בלבוש רגיל, אך כשהיו בפנים הם החליפו אותם במדים שחורים שכללו גם כיסוי פנים ורובי צעצוע, כך שהם נראו כמו מחבלי החמאס שביצוע את המתקפה ב-7 באוקטובר.

אחד התלמידים בבית הספר סיפר לאתר פרוגי כי "אותם תלמידים רצו ברחבי בית הספר בקריאות ׳אללה אכבר׳ וקריאות נוספות בערבית, התפרצו לכיתות והבהילו את כולם".

התלמידים המחופשים למחבלים, כך על פי הדיווח, רצו כך בשטח בית הספר ובין הכיתות עדש הגיעו לכיתה שבה מלמד מורה המחזיק אקדח ברישיון, שאף הא נבהל מהם ואז שלף את נשקו האישי.

רק בשלב הזה, כך על פי הדיווח, הם הסירו את כיסויי הפנים והזדהו בפני המורה.

מחוז דרום במשרד החינוך אישר את הפרטים לאתר פרוגי ומסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור, שבעקבותיו הושעו שלושת התלמידים המעורבים מעשרה ימי לימודים. בנוסף הוטלה עליהם משימה חינוכית בנושא, שעיקרה ההשלכות ההרסניות של מעורבות במעשי קונדס מעין אלו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר