נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין
נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

"גאים ונרגשים על הזכייה": חמישה כוכבי יופי לנמל אשדוד בתחום איכות הסביבה

בתחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה 2023" זכה נמל אשדוד לחמישה כוכבים בתחום איכות החיים והסביבה. במכתב הזכייה נכתב: "פעילותכם מעידה על מודעות גבוהה לערכים של טיפוח הסביבה בקרב העובדים"

פורסם בתאריך: 28.1.24 20:24

     

חברת נמל אשדוד זכתה בחמישה כוכבים על קידום נושאי איכות החיים והסביבה, בתחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה 2023", אות המוענק למפעלים הבולטים, בתחומים של טיפוח ותחזוקת מקום העבודה, בטיחות ורווחת העובדים, פעילויות מיוחדות למען איכות הסביבה ועוד.

 

"אנו מוקירים את פעילותכם לשיפור התנאים הפיזיים במפעל והעלאת איכות החיים והסביבה לעובדים, תוך שמירה על כללי הקיימות המתבקשים", נכתב במכתב הזכייה על ידי המועצה לישראל יפה. "פעילותכם הברוכה תורמת רבות לתדמית המפעל, מעלה את איכות החיים בו ומעידה על מודעות גבוהה לערכים של טיפוח הסביבה בקרב העובדים".

נמל אשדוד. צילום: חברת נמל אשדוד

נמל אשדוד. צילום: חברת נמל אשדוד

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, בירך על הזכייה ואמר: "אנו גאים ונרגשים על הזכייה בתחרות ומודים מקרב לב לישראל יפה, על הובלת התחרות ולכל מי שבחר בנו".

"גם בתקופה זו רווחת העובדים ואיכות החיים והסביבה עומדים לנגד עינינו, ונמשיך לפעול במרץ על מנת להוביל את התחום הן עבור העובדים והן עבור לקוחותינו ולמען מדינת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר