ירין גלעדי, זכה להיכנס לתכנית אות רמון. צילום: מקיף א' אשדוד
ירין גלעדי, זכה להיכנס לתכנית אות רמון. צילום: מקיף א' אשדוד

ירין גלעדי מאשדוד זכה להיכנס לתכנית המנהיגות אות רמון

תלמיד מקיף א' אשדוד זכה באות רמון היוקרתי וישתתף בתכנית מנהיגות שנתית, אליה נבחרים 15 תלמידים בלבד מרחבי הארץ. הזוכים באות הם תלמידים שהוכיחו יכולות מנהיגות ומצוינות, ונבחרו לאחר סינון קפדני

פורסם בתאריך: 16.6.24 21:27

     

מבין 350 תלמידים מכל הארץ, נבחרו 15 תלמידים שזכו באות רמון – תכנית מנהיגות יוקרתית שנתית. בין מקבלי האות – ירין גלעדי, תלמיד כיתה יא' מביה"ס מקיף א' אשדוד.

 

גלעדי לומד במסלול השוחרים של חיל האוויר במגמת אלקטרוניקה. הוא זכה באות לאור פעילותו הבולטת במועצות התלמידים העירונית והמחוזית בשנתיים האחרונות. הוא סיים בהצלחה קורס דוברות, שימש כדובר המועצה העירונית וכדובר מחוז דרום, ומתכלל פעילויות שונות למען כלל תלמידי אשדוד. הוא מילא את תפקיד מפיק אירועי הקיץ בעיר, יזם והוביל את פרויקט "אומנים מתגייסים לנוער" בו השתתפו למעלה מ-40 אמנים, ומתנדב בגן ילדים על הרצף האוטיסטי מידי שבוע.

מקיף א׳ אשדוד. צילום: מקיף א׳

מקיף א׳ אשדוד. צילום: מקיף א׳

גלעדי מקפיד על לימודיו וחותר להצלחה מיטבית, וסיים את מחצית א' כראוי לשבח בכיתתו. לצד לימודיו, הוא חובב צילום מושבע, מצלם באירועים שונים ומגוונים בעיר ומציג בתערוכות "פוטו ישראל" בתל אביב ובמרכז מונארט באשדוד.

התלמידים שזוכים להשתתף בתכנית אות רמון מקבלים כלים רבים לפתח מנהיגות שתידרש להם בעתיד, בצבא ובחברה הישראלית. זכייתו של גלעדי באות רמון מצטרפת להישגיהם של שני בוגרי בית הספר נוספים שזכו באות בעבר: דריה קולושוב ומתן פרידמן.

"צוות ביה"ס גאה בירין על הישגיו המרשימים, ומאחל לו הצלחה רבה והמשך עשייה מבורכת, תוך שילוב מצוינות לימודית עם פעילות חברתית ענפה", נמסר מבית הספר. "ירין מהווה מודל לחיקוי עבור תלמידי בית הספר ומדגיש את חשיבות החתירה למצוינות בכל תחומי החיים. זכייתו באות רמון היא עדות נוספת לחינוך הערכי והאיכותי שמעניק בית הספר לתלמידיו, ולרוח הקהילה המדהימה השוררת בו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר