הבוגרים החדשים. צילום: יחצ המכללה
הבוגרים החדשים. צילום: יחצ המכללה

"מוכנים לצאת לעולם": 379 בוגרי הנדסה חדשים ב-SCE אשדוד

מאות סטודנטים להנדסה במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון באשדוד, קיבלו את תאריהם בטקס מרגש במעמד ראשי המכללה וראש העיר יחיאל לסרי

פורסם בתאריך: 16.6.24 22:41

     

בטקס סיום תואר מרגש שהתקיים לפני מספר ימים, קיבלו 379 בוגרים של SCE באשדוד את התארים המיוחלים.

הטקס התקיים על רקע ההודעה של המכללה כי תמשיך לפעול בעיר אשדוד, לאחר שהצליחו ראשי המכללה לגשר על המחלוקת עם עיריית אשדוד.

הטקס נערך במעמד פרופ' שמעון לויצקי, נשיא המכללה, פרופ' יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה, פרופ׳ אלי אברמוב, נציג הוועד המנהל של SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד וד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד.

הבוגרים החדשים. צילום: יחצ המכללה

הבוגרים החדשים. צילום: יחצ המכללה

בשם מסיימי התארים נשאה נאום נועה חנימוב, נציגת הבוגרים והבוגרות. אורנה פסח, מנהלת תוכנית המלגות IMPACT של ארגון ידידי צה״ל בארה״ב FIDF, זכתה בטקס לכבוד מיוחד וקיבלה מרקטור המכללה ״תואר לשם כבוד״ על עשייתה למען החברה והסטודנטים בישראל.

"כ-15% מכלל המהנדסים במדינת ישראל מוכשרים בקמפוסים של המכללה באשדוד ובאר שבע", נמסר מהמכללה. "על פי נתוני הלמ"ס לחודשים פברואר-אפריל שהתפרסמו בשבועות האחרונים, חסרים יותר מ-8,700 מהנדסים בישראל, עלייה של 1% לעומת נתוני ינואר-מרץ. בוגרי המכללה תורמים להתמודדות המדינה עם המחסור במהנדסים, במיוחד בימים מורכבים אלו של מלחמה וכן לפיתוח מחוז הדרום בו פועלות מאות חברות תעשייתיות וכן מאות חברות היי-טק".

פרופ' סמיון לויצקי, נשיא המכללה, אמר בטקס: ״שנת הלימודים הזו איננה ככל השנים. הימים האלה עומדים בצילם של אירועי השבת השחורה, כשאנו ממשיכים להתמודד עם מצב של מלחמה מתמשכת, אובדנים קשים בגוף ובנפש, מאות חטופים, מאות אלפי עקורים מבתיהם, ואתגרים מורכבים של שיקום והחלמה. בתוך הקושי הרב, הערב הזה הוא סמל חשוב וחיוני לשיקום ולריפוי של כולנו. סמל למבט קדימה, להחלטה לעמוד על הרגליים ולהמשיך להצמיח ולטפח את החברה הישראלית ואת דור העתיד שלנו – כדור ערכי, נחוש ובעל יכולות גבוהות להוביל ולשנות״.

הענקת תואר לשם כבוד לאורנה פסח. צילום: יחצ המכללה

הענקת תואר לשם כבוד לאורנה פסח. צילום: יחצ המכללה

בפתח דבריו ביקש פרופ' יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה, להתייחד עם זכרם של עשרה מבוגרי SCE שנפלו במערכה. ״כמו כן, כולנו מתפללים ומייחלים לחזרתם של כל חיילי צהל בשלום לביתם, ובמיוחד לאחל לחזרתם של כל החטופות והחטופים במהרה״, אמר פרופ׳ חדד בטקס ופנה לברך את הבוגרים. "היום אתם מצטרפים לקהילת המהנדסים הנדרשים להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים, מדעים וחברתיים מורכבים. אתם מוכנים לצאת לעולם האמת ולהשפיע עליו לטובה. עליכם להאמין בכוחכם, להשפיע ולהמשיך לשאוף למצוינות וחדשנות בכל אשר תעשו״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר