האומן 18 באשדוד. הדמיה: סטודיו Y
האומן 18 באשדוד. הדמיה: סטודיו Y

5 עסקאות ב-21 מיליון ש"ח: נמכרו שטחי אחסנה באשדוד בפרויקט 'האומן 18'

שטחי האחסנה שנרכשו הינם במרלו"ג שנבנה בסמוך לנמל אשדוד, המציע פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים, המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים. מסירתם צפויה במחצית השנייה של 2026

פורסם בתאריך: 17.6.24 13:25

     

השטחים שנמכרו הם בהיקף כולל של כ-1600 מ"ר ובמחיר ממוצע של כ-13,000 ש"ח למ"ר. הרוכשים רובם הם יבואנים, תושבי השפלה מתחומים כמו יבוא חלפים לרכב, ייבוא טקסטיל ויבוא חומרי בנייה.

 

העסקאות נרכשו בפרויקט שבנייתו החלה לאחרונה על שטח של כ-15 דונם שיכלול מבנה של שלוש קומות מעל קומת קרקע ויציע שטחי אחסון בגדלים שונים החל מ-300 מ"ר כאשר המטרה היא לתת פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, יבואנים, סוחרים, ועוד. הפרויקט מאפשר גישה נוחה וישירה למשאיות לטובת פריקת וטעינת מכולות של עד 40 רגל, הגובה המינימלי של תקרות המחסנים יהיה למעלה משישה מטרים והמתחם יספק לבעלי המחסנים שירותי ניהול 24/7.

האומן 18. הדמיה: ימית סטודיו

האומן 18. הדמיה: ימית סטודיו

הפרויקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומסירתו צפויה במחצית השנייה של 2026. היחידות במתחם מוצעות למכירה במתכונת יזמית עם ערבויות חוק מכר לרוכשים.

דר חיים גולונבנציץ. צילום: איתמר סיידא

דר חיים גולונבנציץ. צילום: איתמר סיידא

"הביקושים לשטחים לוגיסטיים בישראל הולכים ועולים כתוצאה מהעלייה המשמעותית בהיקף הקניות המקוונות והפתיחה של השוק הישראלי ליבוא מקביל", אמר ד"ר חיים גולובנציץ, מנכ"ל חברת אתגר נדל"ן. "לצד העלייה בביקושים לשטחים לוגיסטיים, חלה עלייה במחירי הקרקעות המיועדים לשטחים לוגיסטיים ובעליית מחירי השכירות בעיקר בפרויקטים הממוקמים ליד שערי הכניסה והיציאה מישראל. בניגוד לשטחי תעסוקה, הביקוש לשטחים לוגיסטיים הולך ועולה ובא לידי ביטוי גם בעלייה בהתחלות הבנייה של פרויקטים. על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2023 נרשם שיא חדש בהתחלות בנייה של שטחי תעשייה ואחסנה בישראל וסה"כ החלו להבנות למעלה מ 1.3 מיליון מ"ר של מבנים המיועדים לתעשייה ואחסנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר