ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ומיכל תשובה, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות. צילום: מכבי שירותי בריאות
ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ומיכל תשובה, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות. צילום: מכבי שירותי בריאות

משתפים פעולה: ראש עיריית אשדוד נפגש עם ראש מחוז דרום במכבי שירותי בריאות

פגישת עבודה ראשונה התקיימה בין ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי למיכל תשובה שנכנסה לאחרונה לתפקיד ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות. השניים דיברו על שיתופי פעולה, הרחבת פריסת המרפאות בהתאם להתרחבות העיר, והתאמת הרפואה הקהילתית לאוכלוסיה המגוונת בעיר

פורסם בתאריך: 19.6.24 11:58

     

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי אירח הבוקר לפגישת עבודה ראשונה את ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, תא״ל במיל׳ מיכל תשובה, שנכנסה לתפקידה לאחרונה. בפגישה נכחה גם מנהלת מרחב אשדוד במכבי, מירב אפטבי.

 

בפגישתם סקרה תשובה את מתווה הפעילות הקיים של קופת החולים בעיר, ויחד בחנו הצדדים יצירת שיתופי פעולה לקידום רפואת הקהילה והתאמתה לאוכלוסייה המגוונת בעיר, וכן דיברו על התאמת פריסת המרפאות בהתאם להתרחבותה של העיר.

מרפאת מכבי באשדוד. צילום: מכבי שירותי בריאות

מרפאת מכבי באשדוד. צילום: מכבי שירותי בריאות

ללסרי ולתשובה היכרות רבת שנים משירותם הצבאי חד בחיל הים. ראש העיר שיבח את פעילותה הרחבה של מכבי בעיר אשדוד, לצד ביה"ח הציבורי אסותא, כעוגן מרכזי לכל האזור, והודה להנהלת מחוז דרום על שיתוף הפעולה המלא בשגרה וביתר שאת בזמן המלחמה.

"אני מודה לראש העיר, אותו אני מכירה שנים ארוכות ולכל גורמי המקצוע בעירייה על שיתוף הפעולה ההדוק", ראש מחוז הדרום במכבי, סיכמה תשובה את הפגישה. "מכבי היתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל בעיר אשדוד ולצד הקמת בית החולים הציבורי אסותא אשדוד שמעניק שירותים לתושבי העיר וסביבתה. העיר עומדת בפני גידול דמוגרפי משמעותי בעשור הקרוב ואנו נמשיך ונקדם יחד, בשילוב זרועות, את רפואת הקהילה כקופה המובילה בעיר״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר