משתתפות קורס NLP. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד
משתתפות קורס NLP. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד

"משנה דפוסי חשיבה": נשות אשדוד השתתפו בקורס NLP

קורס NLP הועבר לנשות אשדוד באמצעות סדנה בת 5 מפגשים במהלכה קיבלו המשתתפות כלים ושיטות לשליטה בחיים ולהתפתחות אישית

פורסם בתאריך: 23.6.24 12:19

     

ביוזמת אהובה עמרם – יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, התקיים קורס NLP לנשות העיר אשדוד, בהנחיית שירלי כראדי – מייסדת מכללת דרך הערך ורויטל שרעבי – מאסטר NLP, מאמנת אישית מנחת נוער ומתבגרים.

 

במהלך הקורס, קיבלו המשתתפות כלים שיאפשרו להן לקחת שליטה על ההרגלים, הפעולות, הרגשות ואופן התגובות והתקשורת הבין האישית ביומיום. הן למדו כיצד לשנות דפוסי התנהגות וקיבלו תובנות שמובילות להתפתחות אישית. הקורס התקיים במרכז השירות לתושב ובסיומו זכתה כל משתתפת בתעודת סיום קורס.

משתתפות קורס NLP. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד

משתתפות קורס NLP. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד

על פי מארגני הקורס "NLP היא שיטה שמטרתה לבחון את מאפייני החשיבה והתקשורת של אדם עם עצמו ועם סביבתו ולהציע דרכים וטכניקות יעילות לרתום את כוחו של התת המודע על מנת לקדם מטרה. הנחת היסוד היא כי בעזרת החושים, כל אדם אשר קולט נתונים מהסביבה, עושה זאת באמצעות חושי הראיה, השמיעה, המגע, הטעם והריח, בהתאם לתפיסתו הייחודית, וכל אחד מתרגם ומפרש את המידע באופן שונה.

"על כן, המימד הנוירולוגי של שיטת NLP מתמקד באופן שבו המוח קולט, מעבד ומתרגם מידע מכל החושים, תוך שה-NLP חוקר את דרכי העיבוד המיוחדות הללו מהקליטה, דרך העיבוד ועד הפעולה בסוף. ברור אם כן כי כל אחד יכול לעבד ולפרש אחרת את הנתונים שליקט ולכן, השיטה באמת עובדת רק אם מתנסים בה באופן אישי, ועוברים סדרת חוויות שבאמצעותה מצליחים להטמיע את השיטה ולקבל את התובנות הנדרשות להשמה".

״כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, חשוב לי לקדם, לפתח ולהעניק כלים ויכולות למימוש הפוטנציאל אצל נשים בעיר״, מסרה אהובה עמרם. ״החיים שלי השתנו", "התקשורת הבין זוגית, המשפחתית השתפרה״, ״הבית נעשה רגוע וגם אני״, ״מרגישה שיש לי שליטה על החיים״, ״הבנתי שאני יכולה לשנות ושהכל אפשרי״ – אלו הן רק חלק מהתגובות שאמרו משתתפות הקורס", נמסר מהעירייה.

בתוך כך, המשרד לקידום מעמד האישה מזמין את נשות אשדוד להצטרף לפורום הנשים הגדול בעיר וליהנות ממגוון פעילויות להתפתחות אישית, לסיוע וקידום בחיים המקצועיים והאישיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר