הציור שהושחת. צילום: איתי נבט

"זה כמו להרוס מצבה": זעזוע מהשחתת ציור לזכרה של שני שנרצחה בנובה

שני אמין ובן זוגה אדם אילייב נרצחו ב-7 באוקטובר והונצחו בציור של מיגונית באשדוד. אלא שלאמונים החליטו להשחית את פניה של שני והדבר עורר זעזוע רב. "השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי, קל וחומר של שני אמין ז"ל, הינה תופעה מסוכנת ומכוערת", אמר רה"ע ד"ר יחיאל לסרי

פורסם בתאריך: 26.6.24 19:57

     

לאחר ה-7 באוקטובר החליט האמן אשדודי איתי נבט להנציח את שני אמין ואדם אילייב הצעירים שנרצחו במסיבת הנובה.

הוא עשה זאת על גבי מיגונית באשדוד, בציור צבעוני ומרגש במיוחד של דמותה של שני ודמותו של אדם לצד שמם.

אלא שהיום הוא עבר במקום וגילה כי אלמונים השחיתו את פניה של שני ז"ל, "מחרפן אותי שיש כאלה אנשים בלי לב וזאת לא פעם ראשונה", אמר נבט, "המשטרה לא מתייחסת ולא מוצאת את האשמים. מבחינתי זה כמו להרוס מצבה. המשפחה מגיעה כדי לראות הציור ונחרדת לגלות את זה".

גם דודתה של שני הזדעזעה מכך וכתבה: "שני אמין אחיינית שלי נירצחה ב7.10.23 במסיבה בנובה. עיריית אשדוד רצתה להנציח בתמונה שלה ושל בן זוגה אדם אלייב ז"ל שנרצחו יחד. תראו כמה רוע יש לאנשים משחיתים תמונה גם במותה. כבר אין מילים לרוע. לא סתם אנחנו לא מקובלים בכול העולם".

גם ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי התייחס לכך וכתב כי העירייה תנסה לאתר את מבצעי המעשה באמצעות מצלמות העירייה ותלונה הוגשה על כך במשטרה.

תלונה שהוגשה על כך במשטרה

תלונה שהוגשה על כך במשטרה

עוד כתב לסרי כי המעשה הזה "הינו מעשה מזעזע וחמור מכל היבט. אנו מוקיעים ומגנים את המעשה הברברי הזה, ונעשה כל מאמץ ללכוד את העבריינים שעשו זאת. לכן הנחיתי את אגף הביטחון בעירייה להגיש תלונה במשטרה ולסייע לה באמצעות מערך המצלמות שלנו ברחבי העיר, לאתר ולהביא לדין את העבריינים. השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי, קל וחומר של שני אמין ז"ל, הינה תופעה מסוכנת ומכוערת שאני וכל תושבי העיר מגנים בחריפות ופועלים לעקור מהשורש. בשמי ובשם כל תושבי העיר אני מבקש להתנצל בפני משפחת אמין על עוגמת הנפש, בשיא ההתמודדות עם האובדן הנורא של שני הי"ד".

סגן ראש העיר אלי נכט כתב: "המעשה הנפשע והבלתי אנושי של פגיעה במשפחות השכולות באמצעות הרס ציורי ההנצחה של החיילים והנופלים, אינו מתכתב עם שום רגש אנושי. חייבים להעניש ולהוקיע את מי שלא מכבד לא את החיילים שלנו ולא את קורבנות המלחמה. מבחינתי הם לא חלק מה'אנחנו'. אדאג לפנות למוקד 106 ודרך המצלמות העירוניות לאתר את עבריין ולמצות עימו את הדין באופן מקסימלי".

גם חבר המועצה יניב קקון הגיב לכך ומסר: "השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי וחירוב זכרה של שני אמין ז"ל שנרצחה יחד עם אדם אילייב ז"ל בשבת ה7/10, הינה תופעה מסוכנת שיש לגנות מעל כל במה ולפעול קואליציה ואופוזיציה כאחד, לאתר ולהביא לדין את העבריינים שעשו זאת ולעקור את התופעה המגונה והחמורה הזו מן השורש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר