מרגריטה לוי ז"ל
מרגריטה לוי ז"ל

21 שנים אחרי הרצח של מרגריטה לוי באילת: זה העונש שנגזר על הרוצח

סמי אבו אל עסל, עבריין מין מיפו הודה והורשע ברצח של צעירה מאשדוד שבסך הכל הגיעה לאילת לחפש עבודה. במשך שני עשורים לא הייתה ידועה זהות הרוצח, עד שהגיעה פריצת דרך בתיק. "אנו מקווים שהרשעה זו תספק מידה של סגירת מעגל למשפחתה של מרגריטה לוי ז"ל", אמר התובע עו"ד אביב דמרי, מפרקליטות מחוז דרום

פורסם בתאריך: 27.6.24 11:00

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר על סאמי אבו על עסל 23 שנות מאסר ופיצויים, לאחר שהורשע בהתאם להודאתו ברצח מרגריטה לוי ז"ל מאשדוד לפני כעשרים שנה באילת.

במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, הגיש עו"ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום כתב אישום מתוקן בו הודה אבו על עסל, עבריין מין בן 51 מיפו, נשוי ואב לשניים.

המקרה הנורא הזה התרחש בשנת 2003, אז בחודש יוני הגיעה מרגריטה לוי, צעירה מאשדוד לעיר אילת על מנת לחפש עבודה. באותו הזמן עבד אבו אל עסל בדוכן לממכר שווארמה הנקרא "לאפה בר" הנמצא במרכז התיירות בעיר.

מספר ימים לאחר מכן פגשה לוי את אבו אל עסל ובמהלך המפגש ביניהם, הוא חנק אותה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה בחזה. כתוצאה ממעשיו נפטרה מרגריטה.

מאוחר יותר נמצאה גופתה באותו הפארק ועברו ימים עד שהתבררה זהותה. זירת הרצח עצמה, עד היום אינה ידועה.

כחודש וחצי לאחר מכן הוא ביצע עבירות מין כלפי צעירה אחרת באילת, ובמקרה הזה הוא הורשע ונידון ל-11 שנות מאסר.

אבו אל עסל, אז והיום

אבו אל עסל, אז והיום

רק כעבור כ-20 הוא נעצר וזאת בעקבות התאמה בין ה-DNA שלו ל-DNA שנמצא בזירה של מציאת הגופה. כמו גם האיכונים של הטלפון הסלולרי שלה הראו כי זמן קצר לפני הרצח היא הייתה בסמוך לעסק בו עבד אבו אל עסל.

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גילת שלו, איתי ברסלר גונן ופאני גילת, הרשיעו את אבו על עסל ברצח וגזרו עליו 23 שנות מאסר, מאסר על תנאי וכן 100,000 ש"ח פיצויים.

בתום הדיון מסר עו"ד אביב דמרי, מפרקליטות מחוז דרום, שניהל את התיק: "הרשעתו של סאמי אבו על עסל ברצח מרגריטה לוי ז"ל לפני כעשרים שנה באילת היא תוצאה של עבודה מאומצת ונחושה של צוותי החקירה ופרקליטות מחוז דרום פלילי. למרות הזמן הרב שחלף מאז המעשה, הצלחנו להביא את האחראי לדין. מקרה זה מדגיש את המחויבות הבלתי מתפשרת של מערכת המשפט להעמיד לדין את אלו שפוגעים בחייהם של אחרים ולדאוג שהצדק ייעשה, גם אם הדבר לוקח זמן רב. אנו מקווים שהרשעה זו תספק מידה של סגירת מעגל למשפחתה של מרגריטה לוי ז"ל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר