הציור שהושחת. צילום: איתי נבט

נעצר משחית הציור של שני אמין שנרצחה בנובה

תושב אשדוד בן 53, נעצר בחשד שהשחית תמונות נשים במקומות שונים בעיר, בהן הציור של שני אמין ז"ל שנרצחה ב-7 לאוקטובר

פורסם בתאריך: 30.6.24 09:47

     

לפני מספר ימים הזדעזעה העיר אשדוד כאשר בני משפחתה.של שני אמין ז"ל שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר גילו כי הושחתו פניה שהונצחו בציור.

מדובר בציור של האמן האשדודי איתי נבט על מיגונית שהוצבה ברחוב ההסתדרות.

בעקבות כך פתחה המשטרה בחקירת האירוע בה נטלו חלק שוטרי וחוקרי התחנה, בהם מש"ק המגזר החרדי וחוקרי הזירה הטכנולוגית בשיתוף עם מוקד רואה של עיריית אשדוד.

הם החלו מיד בביצוע פעולות חקירה רבות, במהלכן הצליחו בימים האחרונים לחשוף את זהותו של החשוד וכן לאתר מוקדים נוספים בעיר בהם לפי החשד פעל להשחתת פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע.

איור נוסף שהושחת

החשוד, תושב העיר אשדוד כבן 53, נעצר הבוקר בחשד לעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד, והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה באשדוד. עם סיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יוחלט האם להביאו בפני בימ"ש.

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה עבירות של השחתה ופגיעה ברכוש ומקרקעין, ובפרט במקרה זה, בו מעבר לעבירה עצמה, הושחת ציור שכל מטרתו להנציח ולזכור את הנרצחים, תוך התעלמות מוחלטת מרגשותיהם של בני המשפחה והציבור".

רה"ע ד"ר יחיאל לסרי מסר: "אני מבקש להודות לתחנת משטרת אשדוד בפיקודו של רב פקד אלי מלול, ולעובדי מוקד 106 בעירייה בניהולו של דוד דבש, על העבודה המאומצת לאיתור מחט בערימת שחת, תוך איסוף פרטים קטנים לכדי הרכבת תמונה מלאה, לפזל של 2,000 חתיכות.

"השחתת פניה של שני אמין ז"ל הינו אירוע חמור ביותר, שדרש מכולנו ריכוז מאמץ חקירתי מיוחד, במשטרה בשת"פ עם 'מוקד רואה' שלנו בעירייה.

"אני מבקש להודות לאדם מקצועי מאוד, עובד במוקד רואה העירוני, הנחשב לאחד מחוקרי הצילום הטובים בישראל, שמסירותו ומקצועיותו היו נדבך מרכזי בהישג.

"יחד עם מנכ"ל העירייה, מנהל המוקד העירוני ומפקד תחנת משטרת אשדוד, נדאג להביע כלפיו את תודתינו בשם תושבי העיר, על רמתו המקצועית הגבוהה.

"אנחנו, תושבי אשדוד, לא מודעים לעבודה המקצועית לאורך השנים של יחידת 'מוקד רואה' במוקד העירוני, על אלף מצלמותיו הפרוסים ברחבי העיר, שיחד עם תחנת משטרת אשדוד והביטחון העירוני, הביטחון האישי של כולנו הוא מהגבוהים בישראל (בקרוב נציג נתונים השוואתיים לרשויות אחרות)".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר