הענקת התעודה למקום הראשון. צילום: ביה"ס יהל"ם
הענקת התעודה למקום הראשון. צילום: ביה"ס יהל"ם

"הישג מרשים": תלמידה מאשדוד במקום הראשון בתחרות סיפורים

תלמידת ביה"ס יהל"ם אשדוד, מיכל שנהב, כתבה סיפור לתחרות סיפורים וזכתה במקום ראשון. בהענקת הפרס נכחו מכובדים רבים ביניהם מפקחים, מדריכים, רכזות חינוך לשוני, צוותי חינוך, זוכי התחרות ומשפחותיהם

פורסם בתאריך: 1.7.24 09:13

     

מיכל שנהב, תלמידת ביה"ס יהל"ם אשדוד, השתתפה יחד עם נציגים מכל רחבי הארץ בתחרות הסיפורים 'מרוץ הצבי' של תכנית 'עופרים'. סיפורה של מיכל 'לא ניתן יד לחרם' הצליח לרגש את צוות השופטים שזיכה אותה במקום הראשון.

 

תחרות "מרוץ הצבי" של תכנית 'עופרים', מתקיימת 12 שנים, והיא מעודדת תלמידים מכל רחבי הארץ לכתוב סיפורים מקוריים ויצירתיים, בין אם סיפור אמיתי ואישי או סיפור פרי דמיונם.

סיפורה של מיכל מתאר קבוצת תלמידים שמתמודדת עם חרם כנגד אחד מחבריה, ופועלת יחדיו כדי למנוע אותו. סיפורה של מיכל מציג דוגמה טובה לערכים של חמלה, חברות ונכונות לעמוד על מה שנכון.

הענקת התעודה למקום הראשון. צילום: ביה"ס יהל"ם

הענקת התעודה למקום הראשון. צילום: ביה"ס יהל"ם

טקס הענקת הפרסים התקיים במעמד מכובדים רבים, ביניהם: המפקחת על החינוך הלשוני בחמ"ד הגב' יעל נדלר; מנחה מחוזית של מחוז דרום; הגב' מירב אפריאט; מפקחים, מדריכים, רכזות חינוך לשוני, צוותי חינוך, זוכי התחרות ומשפחותיהם.

את המיזם הובילה המדריכה רויטל בן שימול יחד עם רכזת השפה עדן דבקר. שתיהן עבדו קשה כדי לעודד את תלמידי בית הספר להשתתף בתחרות ולכתוב סיפורים משלהם. התחרות כללה מספר שלבים ובסופו של דבר נערך טקס חגיגי שבו הוענקו מדליות ותעודות הוקרה לכל התלמידים שכתבו סיפורים.

"זוהי גאווה גדולה עבור תלמידתנו, בית ספרנו ועירנו אשדוד", אמרה מנהלת בית הספר, רויטל חדוק. "אנו שמים דגש מיוחד על נושא החינוך הלשוני בכל רבדיו ונמשיך להשקיע בתלמידים ולעודד אותם לקריאה, כתיבה ופיתוח יצירתיות. אנו מאמינים כי כתיבה היא כלי רב עוצמה המאפשר לתלמידים לבטא את עצמם, ללמוד ולצמוח".

"אנו מעודדים את הכתיבה ואת המצוינות בבית ספרנו במהלך כל השנה", הוסיפה רכזת שפה עדן דבקר. "אנו גאים בזוכה ובשאר תלמידנו מאוד, על הצלחתם בשליחת תוצרים איכותיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר