מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד
מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

יוגה, מוזיקה וסדנאות לקטנטנים: חודש יולי במרכז 'כיוונים' אשדוד

במהלך כל חודש יולי מתוכננות במרכז 'כיוונים' אשדוד מגוון פעילויות - ביניהן - יוגה, פילאטיס, הקרנת משחק כדורגל, מוזיקה אוכל טוב, וגם תכנית ליזמים צעירים

פורסם בתאריך: 8.7.24 21:48

     

מרכז 'כיוונים' בשיתוף 'בראש אחד' מציגים לתושבי אשדוד לוח פעילויות ואירועים עם שלל תכנים ומפגשים מרתקים, המיועדים לצעירים לפני ואחרי צבא, הורים, סטודנטים ועוד. 

 

רשימת האירועים המלאה לחודש יולי:

תוכנית האקסלרטור ליזמות שנפתחת ב-HUB אשדוד: אם אתם יזמים בנפשכם ויש לכם רעיון או חלום לעסק – תוכנית האקסלרטור הזו היא בול בשבילכם. מדובר בתוכנית שבה כל צעיר יקבל את מלוא המעטפת והכלים משלב הרעיון, דרך בניית תכנית פעולה עד לשלב 'פיצ" (פרזנטציה) משקיעים בסיומה.

מפגש הכוונה לצעירים אחרי צבא: בכל יום רביעי תוכלו לקבל תוכן בנושאים הכי בוערים לצעירים, קבלת החלטות, חשיפה למסלולים בעולם האקדמיה ותוכן על רוח וחיבור עצמי.

לוח אירועים חודש יולי מרכז כיוונים

לוח אירועים חודש יולי מרכז כיוונים

הורים צעירים – מחפשים תוכן אלטרנטיבי לילדים? לראשונה בעיר – סדרת מפגשים בגישה טבעית ברוח מונטוסורי, מרחב התפתחותי וזמן הורה ילד, יצירה מהטבע וחיבור לאדמה.

סדנאות יוגה ופילאטיס ואירועי חברה, ביניהם הצגת תערוכת אמנים "מצב צבירה" בגלריית ואקום, הקרנה של חצי גמר היורו, כנס המתגייסים השנתי ועוד.

מופע מוזיקה – מוזיקאים צעירים ויוצרים מעולם ההיפ-הופ והראפ שהתאגדו ויצרו VERS משותף ומפיקים ערב שכולו היפ-פופ אשדודי.

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

יצוין כי כל צעיר שמגיע למרכז כיוונים יכול לקבל יעוץ אישי מצוות היועצות של המרכז – החל מזכויות והטובות לחיילים משוחררים, הכוונה להשכלה גבוהה, קריירה וסטודנטים, וגם לעבוד או ללמוד באחד מחללי העבודה והלמידה המשותפים המאובזרים ב-wifi, קפה Happy Hour, ואווירה צעירה.

"אנחנו מקדישים זמן ומחשבה לבניית תוכניות רבות במרכז ומשקיעים משאבים רבים כדי לספק מענה לאוכלוסיית הצעירים בעיר, במגוון תחומים ונושאים", אמר חבר מועצת העיר והממונה על 'כיוונים' ועל התרבות בעיר, עו"ד אופיר לסרי. "אני מזמין אתכם לבוא וליהנות מהתכנים והאירועים של המרכז, ולקחת חלק פעיל בחשיבה ובניית תכניות, אל מול צרכי הצעירים בעיר. תודה למנהלת המרכז אתי לוגסי ולצוות המצוין של 'כיוונים' על עבודה נכונה ויעילה".

לפעילויות ועדכונים היכנסו לעמוד האינסטגרם של מרכז 'כיוונים'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר