התלמידים בפגישה עם רה"ע. צילום: שמואל דוד
התלמידים בפגישה עם רה"ע. צילום: שמואל דוד

בחינה באמצעות AI וניטור ספורטיבי לתלמידים: ההמצאות של תלמידי מקיף י"א אשדוד

פרויקטים פורצי דרך של תלמידי מקיף י"א באמצעות בינה מלאכותית: אפליקציה לניטור פעילות ספורטיבית של תלמידים, ובחינה בתנ"ך שנבחנים בה באמצעות בינה מלאכותית הוצגו בפניי הרשות הארצית למדידה וחינוך (ראמ"ה) והובילו להתרשמות רבה מכישורי המציגים. ראש העיר אירח אותם בלשכתו ואמר: "הוכחתם שהעתיד של אשדוד כבר כאן והוא נראה מצוין"

פורסם בתאריך: 15.7.24 17:45

     

הבינה המלאכותית (AI) נשמעת לרבים כמשהו מפחיד, אך המצאות מראה שאפשר לתעל אותה לטובת בניית עתיד חינוכי טוב יותר.לפני כשבועיים הציגו שלושה תלמידים ממקיף י"א תוצרים שיצרו באמצעות הבינה המלאכותית והוכיחו שאין מה לפחד מהקדמה.

רן מלמוד מכיתה ט' פיתח יחד עם המחנכת שלו אסתר שוורצמן אפליקציה לקידום בריאות באמצעות ניטור הפעילות הספורטיבית של התלמידים.

דניאל שמילה ואוהד גוזלן מכיתה י"א פיתחו יחד עם המורה לתנ"ך שי לוי בחינה בתנ"ך, שבה ניתן להיבחן באמצעות הבינה. ההתרשמות מהם הייתה כל כך גדולה, עד שמנכ"ל הרשות הארצית למדידה וחינוך (ראמ"ה) ד"ר גל אלון החליט לצרפם לצוות החשיבה של הרשות לטובת פיתוח מבחני סטנדרט משולבי בינה מלאכותית.

התלמידים בפגישה עם רה"ע. צילום: שמואל דוד

התלמידים בפגישה עם רה"ע. צילום: שמואל דוד

הם נפגשו עם ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי שהודה לתלמידים, למורים ולמנהלת בית הספר ליבנת זיק על החשיבה הרבה שהשקיעו. "הובלתם מהלכים פורצי דרך עם תוצרים מרשימים שמוכיחים שהעתיד של אשדוד כבר כאן והוא נראה מצוין. יש לנו באשדוד מערכת חינוך מעולה, תלמידות ותלמידים מצוינים, ואנחנו ניתן להם את כל הכלים כדי להצליח ולהרבות בחוכמה ובבינה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר