מתוך הכנס. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה
מתוך הכנס. צילום: המשרד לקידום מעמד האישה

עם הרצאה של לינור אברג'יל: כנס מיוחד לנשות אשדוד

מפגש ל-200 נשות אשדוד עם מיס עולם לשעבר לינור אברג'יל, וביוזמת אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה

פורסם בתאריך: 18.7.24 22:12

     

המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד ערך לפני מספר ימים כנס ל-200 נשים, בסימן גבורת נשים בחזית ובעורף, עם הרצאה מעוררת השראה של מיס עולם לשעבר לינור אברג'יל.

 

במהלך הערב נהנו הנשים מתוכן ייחודי, כיבוד קל, סרט ופופקורן בקולנוע הוט סינמה. הערב נפתח עם נאום של אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, שהעלתה שוב את המודעות לנשים שנמצאות בשבי חמאס, והביעה אכזבה מארגוני נשים ברחבי העולם שטרם גינו את מעשיהם של חמאס.

"ההתעלמות וההתכחשות לפגיעות ולאלימות המינית המגדרית שנעשו בשבעה באוקטובר, הינן בלתי מתקבלות על הדעת ועל ערכי האנושיות והמוסר. חובה על כולם, בכל העולם, לזעוק, למחות, להוקיע, ולעצור מעשים זוועתיים אלה", אמרה.

בהמשך הערב, שמעו הנשים את הרצאתה המרתקת של לינור אברג'יל, שכידוע נפגעה בעצמה מהתעללות ואונס. לינור אברג'יל הייתה הראשונה שהצליחה לדבר על הדברים ולהניע את אירגוני הנשים חודשים אח"כ לגנות את האלימות המינית של החמאס, ובמהלך המלחמה הפכה לקולן של הנשים החטופות ושאינן יכולות לדבר בעצמן. ושל אלו ששוחררו מהשבי ואינן מסוגלות לספר על הפגיעות המיניות שחוו. אברג'יל נאמה כמעט בכל במה בארץ ואף הגיעה לבימת האו"ם.

בסיום ההרצאה צפו הנשים בסרט "משנות את הכללים", ובברכתה של עמרם. "זוהי חובה של כל העולם לחקור, לדרוש, להוקיע בכל רם וברור, למגר ולעצור את האלימות הנפשעת. מגיע לכל אישה את הצדק. מאחלת לכל החטופים לחזור הביתה בהקדם להחלמת הפצועים ולשלום חיילי צהל", ובקריאה לכל אירגוני הנשים, לחברות כנסת וכל אישה באשר היא, לפעול להכרה בזוועות שחוו נשים יהודיות (וגם שאינן) במתקפת הטרור הרצחנית.

"ההכרה והגינוי בעיניי חשובים למען הנשים הישראליות ולמען כל אישה יהודייה בעתיד שעלולה להיפגע. מגיע לכל אישה את הצדק. מאחלת לכל החטופים לחזור הביתה בהקדם, להחלמת הפצועים ולשלום חיילי צהל".

בתוך כך, המשרד לקידום מעמד האישה מזמין את נשות אשדוד להצטרף למגוון הפעילויות של פורום נשים עירוני אשדוד וכן להצטרף לעמוד הפייסבוק של קהילת הנשים החזקות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר