סדנת שקיעה באשדוד
סדנת שקיעה באשדוד

מדיטציה וחיבור עצמי: סדנת הכתיבה הקרובה באשדוד תהיה מיוחדת במינה

סדנת הכתיבה הבאה באשדוד במסגרת סדנאות הכתיבה של קהילת אבוקדו, תתקיים בשבוע הבא בנחל לכיש, בשיתוף פעולה מיוחד של הסופר דרור שגב, יחד עם אפרת שקד - הידועה בזכות מפגשי המדיטציה, התנועה והחיבור הטבעי הייחודיים לה. רוצים להירשם? נותרו כרטיסים אחרונים

פורסם בתאריך: 19.7.24 08:08

     

סדנאות הכתיבה בעיר אשדוד בשיתוף קהילת אבוקדו העירונית ממשיכות למשוך אליהן תושבים המעוניינים להתחבר לעצמם ולכתוב בפינות הטבע בעיר, מול השקיעה או הזריחה. הסדנה הקרובה שתתקיים ב-25.7, תועבר בשיתוף פעולה בין הסופר והמרצה דרור שגב, לאפרת שקד, קלינאית תקשורת המעבירה תהליכי מדיטציה.

 

אפרת, תושבת אשדוד, ידועה בכל הארץ הודות למפגשי התנועה והחיבור הטבעי שהיא מקיימת. היא מלווה ומאפשרת למשתתפים לפתח תודעה נוכחת – במציאות משתנה. בסדנת שהתקיימה לאחרונה בה השתתפה אפרת כאורחת מיוחדת של הסופר דרור שגב, היא הביאה את הקבוצה לאסקפיזם הרחק מהמציאות באמצעות מדיטציה.

סדנת שקיעה באשדוד

סדנת שקיעה באשדוד

"ההזדמנות להפגיש את אורחי הריטריט שלי עם אפרת שקד הן בעיניי יקרות מפז״, אמר שגב, "הסדנה הייתה סולד-אאוט ולא היה לי ספק שכאורחת מיוחדת אביא את אפרת. אפרת מוסיפה עוד נדבך של עוצמה ונשמה. אני שמח לגלות בכל פעם מחדש עוד ועוד אשדודים מוכשרים, עזי לב ונפלאים".

סדנת שקיעה באשדוד

סדנת שקיעה באשדוד

לאור הצלחת הופעת האורח של אפרת, הוחלט להביא את שיתוף הפעולה בין השניים למפגש הקרוב שיתקיים כאמור ביום חמישי 25.7 בנחל לכיש, בה שקד ושגב ישתפו פעולה לסדנה חווייתית ועמוקה של כתיבה מדיטטיבית.

סדנת ריטריט ומדיטציה של אפרת שקד

סדנת ריטריט ומדיטציה של אפרת שקד

נותרו כרטיסים אחרונים. לפרטים והרשמה לחצו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר